شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دستگیری اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 846787
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۲ عضو مسلح گروهک تروریستی انصار الفرقان در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند در کمتر از چند ساعت با رصد اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس خبر داد.
دستگیری اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان
به گزارش جهان نيوز، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد ۲ عضو از گروهک تروریستی انصار الفرقان در مسیر شهرستان قصرقند به تلنگ با ۲ خودرو درحال تردد هستند.

وی تصریح کرد: در ادامه پس از رصد لحظه به لحظه‌ای اقدامات و تحرکات این افراد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، افراد منافق دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که دارای تابعیت ایرانی هستند با یک برنامه ریزی هدفمند عصر روز گذشته در این منطقه اقدام به شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند برای گروهک تروریستی انصار الفرقان به همراهی ۲نفر دیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به توقیف خودروهای آنان و معرفی به مراجع قضایی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک تروریستی در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.
 
https://jahannews.com/vdch6-n6q23nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdch6-n6q23nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *