چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

۲۰ میلیارد طلای سرقتی به صاحبش برگشت

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 843390
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور در نطنز گفت: با اجرای این طرح ۲۰ میلیارد طلای سرقتی را به صاحبش برگرداند.
۲۰ میلیارد طلای سرقتی به صاحبش برگشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز اظهار داشت: طرح امنیت محله محور برای چندمین بار در شهرستان نطنز اجرا شد و یکی از مهم‌ترین نتایج این طرح کشف طلاجات سرقتی در طرقرود بود که به صاحبش برگردانده شد.

سرهنگ کریمی گفت: ارزش طلای کشف شده 20 میلیارد ریال است که در این خصوص متهم شناسایی شده و ماموران ما توانستند با شگرد علمی محل اختفا طلاها را که هفته گذشته سرقت شده بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: پلیس به دنبال امنیت است و همان طور که قول داده شد این طرح ادامه‌دار خواهد بود و پلیس بیش از پیش افرادی که امنیت و روان اجتماعی را خدشه‌دار می‌کنند مبارزه خواهد کرد.

سرهنگ کریمی در بخش دیگر از سخنان خود افزود: در این طرح برحسب دستور مقام قضایی سه دستگاه خودرو توقیف و یک نفر اراذل واوباش نیز دستگیر شد و شایسته است که مردم نیز به یاری پلیس آمده و با مواظبت بیشتر از اموال خود زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.
https://jahannews.com/vdceox8v7jh8exi.b9bj.html
jahannews.com/vdceox8v7jh8exi.b9bj.html
برچسب ها: سرقت طلا پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *