جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

سرقت به بهانه خرید ارز دولتی

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 841158
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای که به بهانه خرید دلار دولتی اقدام به سرقت می‌کرد خبر داد.
سرقت به بهانه خرید ارز دولتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ" حسین مافی" گفت: در پی اعلام سرقت به بهانه خرید ارز دولتی در محله "شهرک قدس" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهم به بهانه خرید ارز دولتی در روز تعیین شده با استفاده از سلاح اقدام به سرقت پول نقد مال باختگان می‌کند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفند‌های پلیسی نهایتا در بیست و پنجم خرداد ماه متهم را که در حال اغفال شهروند دیگری بود دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری و سرقت از شهروندان با ارائه تراول اعتراف کرد و از متهم یک قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه متهم به کلاهبرداری و سرقت با تهدید سلاح اعتراف کرده است در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcenz8vvjh8ezi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenz8vvjh8ezi.b9bj.html
برچسب ها: سرقت ارز پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *