چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

بیرانوند از پرسپولیس کمتر از ۹۰ میلیارد گرفته؟

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۲
کد مطلب: 842913
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی بین وزارت ورزش و خصوصی‌سازی است که ضربه‌اش را فقط هواداران می‌خورند.
بیرانوند از پرسپولیس کمتر از ۹۰ میلیارد گرفته؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، روزبه چشمی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) این تیم اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*آیا باشگاه‌های دیگر با قرارداد‌های ۱۲ یا ۱۵ میلیاردی بازیکن می‌گیرند و مردم باور می‌کنند؟ سپاهان، پرسپولیس و تراکتور آیا واقعا با این ارقام می‌گیرند؟ معلوم است که نقل و انتقالات استقلال خوب نیست، زیرا با رقم‌هایی که باشگاه‌های دیگر می‌دهند، کدام تیم اینجا می‌آید؟ قوانین فقط برای استقلال است؟ معلوم است وقتی مشکلات را می‌بیند، نمی‌آیند. بازیکن با استقلال جلسه می‌گذارد و رقمی می‌گیرد و می‌رود باشگاه‌های دیگر را می‌بیند که ۲ برابر به او می‌دهند.

*فقط برای باشگاه ما قوانین است و هیچ باشگاه دیگر برایش این قانون نیست. سر بازیکنی که قرار بود به باشگاه ما بیاید، همه برنامه‌ها و همه افرادی که چه مربوط به فوتبال هستند و چه نیستند، دخالت کردند. هواداران حقشان اعتراض است. مگر می‌شود در این شرایط مدیرعامل و قائم مقام باشگاه استعفا دهند؟ ما بار‌ها راجع به این موضوع صحبت کردیم.

*هر بار اتفاقات جدیدتر برای استقلال رخ می‌دهد. اگر مشکلی با استقلال دارید، بگویید تیم را منحل کنند و یک تیم دیگر بیاورند. بازیکنانی که الآن در تمرین هستند، به خاطر خود باشگاه، هواداران و نکونام اینجا هستند. بازیکنانی که از سال پیش اینجا هستند، حداکثر ۵۵ درصد پول گرفته‌اند و هیچ باشگاهی به جز ما نمی‌تواند این حرف را بزند. این بازیکنان به خاطر هواداران و نکونام آمدند. ما الآن به که، چه بگوییم؟ کجا دنبال پول خود باشیم؟ کجا پیگیر نقل و انتقالات باشیم؟

*تراکتور و سپاهان در اردو هستند. پرسپولیس نیز هم با بازیکنانش تمدید کرده و هم بازیکنان جدید گرفته است. فقط ما هستیم که چنین شرایط را داریم. یک مشکلی بین وزارت ورزش و خصوصی‌سازی است که ضربه‌اش را فقط هواداران می‌خورند. اگر مدیر جدید از طرف وزارت بیاید، سازمان خصوصی‌سازی با او لج می‌کند، اگر از سمت خصوصی‌سازی بیاید، وزارت با او لج می‌کند. ما این وسط شده‌ایم بازیچه دست این دو ارگان. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم، اما اگر مدیریتی نباشد، چه سودی دارد؟ ما الآن ۷ یا ۸ بازیکن بزرگسال داریم. آیا بقیه تیم‌ها هم این گونه تمرینات خود را شروع کردند؟ وقتی شما نه بازیکنی می‌گیری، نه مشکل باشگاه را حل می‌کنی، نه مشکل بازیکن را حل می‌کنی، از تیم چه می‌خواهی؟ الآن که اصلا مسئولی نیست. آن زمان که بود، ۱۰۰۰ تا مشکل داشتیم.

*پیشنهاد مالی هنگفت به بیرانوند؟ کاری ندارم بیرانوند چقدر می‌گیرد. گفتند او با مبلغ‌هایی مثل ۹۰ میلیارد یا ۱۰۰ میلیارد می‌خواهد به استقلال بیاید، آیا الآن پرسپولیس کمتر پول داده است؟ چگونه بوده که باشگاه ما می‌خواهد ۹۰ میلیارد بدهد، چون چند نفری که سال به سال هم فوتبال نمی‌بینند، گفتند باشگاه اشتباه می‌کند و این ۹۰ میلیارد را نباید بدهند، آیا بیرانوند با کمتر از این به پرسپولیس رفته است؟ چرا به آن کسی ورود نمی‌کند؟ بیرانوند نوش جانش که هر چقدر گرفته است، اما چرا برای باشگاه‌های دیگر قوانین وجود ندارد؟ پیشنهاد را داده‌اند، اما معلوم نبود که پول را بدهند. ما الآن قرارداد را بستیم، اما پولی نگرفتیم.

*از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی در آن برنامه با مدیرعامل وقت استقلال آن حرف‌ها را زد، تیم ما لطمه بزرگی خورد. هیچ‌وقت در باشگاه‌های دیگر ورود نکردند، اما شک نکنید باشگاه‌های دیگر بدهی‌ها و مشکلاتشان بیشتر از ما است، اما به مسائل آن‌ها ورود نمی‌کنند، زیرا مشکلشان با استقلال است. ما شدیم گوشت قربانی و بازیچه بقیه. اگر الآن وزارت اقتصاد و دارایی مدیر بگذارد، وزارت ورزش مشکل دارد و بر عکس. این بازیکنان و هواداران نباید بازیچه شود.

*نکونام مشکلات را می‌دانست، اما نه در این حد. مشکلات زیاد است. نکونام از ابتدا گفته مشکلات زیاد است و نباید عقب بکشیم. خواسته اصلی ما این است که در همین یکی دو روز یک فردی را بگذارند که ۳ ماه دیگر این اتفاقات تکرار نشود. ما دو ماه دیگر نبینیم مدیرعامل ما با این شرایط تغییر کند. شما یک مدیری بگذارید که ۲ یا ۳ سال باشد، ببینید همین استقلال چه می‌شود و چه نتایجی می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcezw8vxjh8eoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezw8vxjh8eoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صد میلیارد را از پرسپولیس گرفته که صدایش در نمی آید.