چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

فنونی زاده: بیرانوند نیمی از اعتبار خود را از دست داد

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 842896
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بیرانوند با کارش ۵۰ درصد از اعتبار و شهرتش از بین رفت.
فنونی زاده: بیرانوند نیمی از اعتبار خود را از دست داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند در این تیم ماندنی شد، اظهار کرد: به نظرم  فقط بازار گرمی به خاطر گرفتن پول بیشتر بود و مسئله دیگری نبود. به هر حال  بیرانوند یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در این ۵، ۶ سال بود و نباید این کار را می‌کرد. با تمام احترامی که برای مردم لرستان قائل هستم، اما بیرانوند به عنوان یک لر ساده است و یک نفر گفته که آن قدر بهت پول می‌دهم و او هم باور کرده است.

او ادامه داد: بیرانوند ۳۳، ۳۴ سال دارد و آخرای فوتبالش است و شاید ۲،۳  سال دیگر بتواند بازی کند. آن قدر با جسارت بازی می‌کند که همیشه مصدوم است. به نظرم بیرانوند با این کارش  ۵۰ درصد از شهرت، محبوبیت و اعتبارش را  از دست داد و او باید فکر عاقبت کارهایش هم می‌کرد.

یحیی در صورت داشتن گلر اجازه بازگشت بیرانوند را نمی داد 
فنونی زاده تصریح کرد: مطمئن باشید اگر یحیی گل محمدی، گلری داشت که ۵۰-۵۰ ببا بیرانوند بود در آن صورت دوباره حاضر نمی‌شد که بیرانوند برگردد. اگر بیرانوند ۳، ۴ سال پشت سر هم دستکش طلا گرفته است به خاطر خط دفاع و هافبک مستحکم پرسپولیس این عنوان را توانسته کسب کند.اگر او به تیم دیگری می رفت دیگر خبری از دستکش طلا نبود.

بازیکنان دهه  ۶۰ برای پول بازی نمی کردند 
پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات وکیل بیرانوند مبنی بر اینکه تعصب و غیرت برای دهه ۶۰ است، گفت: بله، هیچ کس به خاطر پول بازی نمی‌کرد. ناصر محمدخانی را ۳۰ سال پیش یکی از باشگاه‌های قطری می‌خواست، هواداران  در استادیوم صد هزار نفری شعار " ناصر نرو"  را فریاد می‌زدند. ناصر در رختکن به علی پروین گفت که چکار کنم و او گفت به قطر برو و اینجا ۲ قران هم بهت نمی‌دهند. پروین به ناصر  گفت که، چون هواداران تو را دوست دارند به قطر برو و ۲، ۳ سال پول جمع کن و بعد به پرسپولیس بیا. محمد خانی هم همین کار را کرد و به قطر رفت. پروین بازیکنان دهه ۶۰ را آزاد می‌گذاشت و می‌گفت بروید تا دوزار گیرتان بیاید.

یحیی اشتباه کرد که بیرانوند را برگرداند 
او درباره اظهارات علی پروین مبنی بر اینکه اگر دل بیرانوند با پرسپولیس نیست بگذارید برود، گفت: به نظرم یحیی اشتباه کرد که بیرانوند را برگرداند و او با آبرو و حیثیت ۴۰ میلیون هوادار بازی کرده است.  این همه گلر خوب داریم و می‌توانست گوهری را به جای بیرانوند درون دروازه بگذارد. من شنیدم  ۳ نفر هم به خاطر اتفاقات رخ داده فوت شدند. آقای بیرانوند! شما شعار ما همه بیرانوند هستیم هم دوزار حساب نکردی! حداقل به رفقا و همبازی هایت احترام بگذار به هواداران احترام نمی‌گذاری.

پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا باید یک مهاجم تمام کننده بگیرد 
فنونی زاده در باره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات را چطور دیده است، گفت: شهاب زاهدی را گرفتیم که او بازیکن خودمان بوده و در پایه‌ها بازی می‌کرده است. ما برای بازی‌های داخلی خیلی به بازیکن احتیاج نداریم، اما برای حضور در لیگ قهرمانان  آسیا نیاز داریم. فوروارد تمام کننده می‌خواهیم و دفاع‌های خوبی هم داریم.

عملکرد پرسپولیس  در یارگیری ضعیف بوده است 
او درباره اینکه پرسپولیسی ها می خواهند کنعانی زادگان را بگیرند، گفت: کنعانی زادگان گفته که من باید بازی کنم و گولسیانی باید بیرون بنشیند و این بازیکن هم حیف است. به نظرم نعمتی و فرجی هم می‌توانستند در دفاع وسط بازی کنند. حالا خودش می‌داند و گل محمدی باید جوابگو باشد. عملکرد سرخپوشان در نقل و انتقالات ضعیف بوده است. البته پرسپولیسی‌ها احتیاجی به جذب بازیکن ندارند، اما برای جام باشگاه‌ها یکی، ۲ بازیکن می‌خواهند.
https://jahannews.com/vdceow8vpjh8evi.b9bj.html
jahannews.com/vdceow8vpjh8evi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *