سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

قتل ۲ خانم در رشت برای سرقت طلاجات

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 840154
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
قتل ۲ خانم در رشت برای سرقت طلاجات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ علیرضا حدادی از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل 2 زن در شهرستان رشت خبر داد و اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده فقدانی خانم جوان به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی، این 2 نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل، متهم را با ادله و مستندات مواجه کردند و قاتل پس از مواجه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن 32 ساله و یک خانم 41 ساله در سال 1399 به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: پس از بررسی‌های فنی، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

وی از همدستی متهم خانم با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان داشت: متهمان 39 و 40 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان به لزوم رعایت هنجار‌های اخلاقی و اجتماعی توسط بانوان به منظور پیشگیری از سوء‌ استفاده افراد سودجو تاکید کرد و ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شهروندان در تعامل و همکاری با پلیس برای برخورد با مجرمان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
https://jahannews.com/vdcjiyeoxuqexvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiyeoxuqexvz.fsfu.html
برچسب ها: قتل قاتل سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این هم شعار زن زندگی ازادی
زن که رها شد دزد میشه قاتل میشه جانی میشه ...