دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۴

قتل دردناک کودک خردسال به دست پدر

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 838804
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که فرزند خود را با دستان خودش به قتل رسانده است، خبر داد.
قتل دردناک کودک خردسال به دست پدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: پنجم خرداد ماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: حوالی ظهر جمعه ۵ خردادماه سال جاری یک گزارش مشکوک به قتل به اداره آگاهی پلیس تهران بزرگ دریافت شد و کارآگاهان در گام نخست با حضور میدانی در محل جنایت با تحقیقات ابتدایی فوت کودک یک ساله را تایید کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: مادر مضطرب کودک ابتدا مدعی بود طفل خردسالش در اثر برخورد سر به دیوار مجروح و بعد فوت کرده است، ولی با تیزبینی کارآگاهان و مشاهده آثار زخم و ساییدگی روی بدن کودک، مشکوک به قتل کودک یک ساله شدند. 

وی ادامه داد: مادر کودک تحت تحقیقات دقیق قرار گرفت و در نهایت مادر بچه به قتل کودک به دست پدرش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافل‌گیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: متهم پس از دستگیری، به قتل کودک خردسالش معترف شد که در بررسی سوابق متهم به دست آمد متهم در گذشته نیز سابقه کودک آزاری داشته است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی اظهار کرد، پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و ۲ فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یکساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک رسانی به موقع به قتل برسد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای ادامه روند تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (مبارزه با قتل) قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdciuvav5t1apv2.cbct.html
jahannews.com/vdciuvav5t1apv2.cbct.html
برچسب ها: قتل قاتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم التماس می کنم اینها را آزاد نکنید . در تمامی خبرهای اینگونه ، جمله تکراری سابقه دار بودن این افراد است . فقط اعدام چاره کار است .
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا آدمهای نامتعادل باید اجازه ازدواج داشته باشند! بهتر نیست همانند آزمایش اعتیاد و چیزهای دیگر قبل از ازدواج، یک تست روانشناسی بسیار جدی نیز برای تشخیص سلامت روانی زنان و مردان برای ازدواج گذاشته شود تا شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه پدر هم ،قاتل میشه
خدااااا
ایران
Iran, Islamic Republic of
حیف نام پدر برای این نامرد کثیف