پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

جزئیات پرونده قتل نسیم صدقی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 840128
پرونده قاتل نسیم صدقی در جریان رسیدگی قرار دارد و متهم از تاریخ ۱۰ خرداد امسال به اتهام قتل عمد و اتهامات دیگر از جمله خرید و فروش مشروبات الکلی در بازداشت است.
جزئیات پرونده قتل نسیم صدقی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل نسیم صدقی در استان آذربایجان غربی، اظهارداشت: این فرد توسط کسری مددی به قتل رسید و برای مقتول از ناحیه قاتل شرایطی پیش می‌آید و قاتل اقدام به قتل می‌کند و آنچه اطلاع داریم از طریق مرز ترکیه از کشور خارج می‌شود و سپس به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای این فرد اعلان قرمز بین‌المللی صادر شده بود، این فرد در همان کشور حاشیه خلیج فارس دستگیر و در نهایت به کشور بازگردانده شد.

ستایشی اظهارداشت: تحقیقات مقدماتی در این پرونده انجام شده است و اکنون پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و متهم از تاریخ ۱۰ خرداد امسال به اتهام قتل عمد و اتهامات دیگر از جمله خرید و فروش مشروبات الکلی در بازداشت است.

وی اضافه کرد: انگیزه قتل برای مقام رسیدگی کننده به پرونده مشخص شده است و در اطلاعات رسانی‌های بعدی اعلام خواهد.
https://jahannews.com/vdcauwnaa49ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdcauwnaa49ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *