سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

قیمت سیم مفتولی

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 834047
قیمت سیم مفتولی
قیمت سیم مفتول نیز با توجه به نوع سیم متفاوت است. اگر قصد خرید سیم مفتول دارید ابتدا باید نوع محصول مورد نظر خود را مشخص نمایید. همان طور که مشاهده می کنید، هر جدول به صورت اختصاصی برای نوعی از سیم مفتول قیمت گذاری شده است. شما می بایست ابتدا قیمت روز سیم مفتول مورد نظر خود را مشاهده و سپس برای خرید با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید. لازم به ذکر است برای مشاهده قیمت نهایی محصول، گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید.

سیم مفتولی

یکی از محصولات فولادی که در بازار فولاد به صورت وسیع خرید و فروش می شود، سیم مفتولی است. سیم مفتولی از آن دسته محصولاتی است که نه تنها در صنعت ساخت و ساز بلکه در صنایع مختلف به کار برده می شود. سیم مفتول در انواع مختلفی تولید می شود که هریک از آن ها می تواند به سبب ویژگی های موجود، از کاربری خاصی نیز برخوردار باشد. خرید و فروش سیم مفتولی را می توان بر حسب نوع نیاز و کارایی آن از طریق فروشگاه های خرید و فروش محصولات فولادی انجام دهید. در حال حاضر نیز می توانید قیمت روز انواع سیم مفتولی را در جدول های بالا به صورت کاملا آنلاین مشاهده نمایید.

مناسب ترین قیمت سیم مفتول در بازار ایران

همواره دسترسی به مناسب ترین و بهترین قیمت سیم مفتولی برای خریداران به عنوان یک چالش بزرگ مطرح است. چرا که قیمت هر کیلو سیم مفتول می تواند بسته به ویژگی ها و ساختاری که این محصول دارد، متغیر باشد. از جمله مواردی که می تواند باعث شود قیمت سیم مفتولی حائز تفاوت گردد، نوع مفتول است. در حال حاضر شما می توانید قیمت انواع سیم مفتولی را که به شرح زیر است را در جدول های بالا مشاهده نمایید:
  • سیم مفتولی سیاه
    سیم مفتولی مسوار
    سیم مفتولی گالوانیزه
هر کدام از انواع سیم مفتولی ها می توانند به نسبت جنس و ساختاری که دارند، علاوه بر کاربرد خاص، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار باشند. از این رو می بایست در زمان خرید انواع سیم مفتول، به این مورد دقت بی نهایت داشت.

از سوی دیگر با توجه به این خرید سیم مفتولی بر حسب کیلوگرم صورت می گیرد، بنابر این وزن سیم مفتول می تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد و بار نهایی را با نوسانات قیمتی بالایی همراه سازد.

از سوی دیگر قطر و نوع و حالت سیم مفتول می تواند باعث نوسانات قیمت سیم مفتولی گردد.
قیمت سیم مفتولی

قیمت روز سیم مفتول

در اثر نوسانات گسترده در بازار فولاد، همواره خرید و فروش سیم مفتولی باید همراه با رصد جز به جر نوسانات رخ داده، صورت گیرد. از این رو تولید کنندگان این محصول به صورت روزانه آخرین قیمت انواع سیم مفتولی را به بازار ارائه می دهند. بازار فولاد همچون دیگر بازارها، پر تلاطم و همراه با نوسانات شدید روزانه است از این رو خریداران برای خرید سیم مفتولی نیاز دارند به صورت روزانه قیمت روز سیم مفتولی را چک نمایند. به همین خاطر کارشناسان فروش آهن ملل نیز با رصد بازار به صورت روزانه آخرین قیمت انواع سیم مفتولی را در جدول بالا به روزرسانی می کنند. اما باید خاطر نشان کرد، با توجه به نوسانات رخ داده، در هر صورت ممکن است نوسانات قیمت سیم مفتول بر اساس موارد زیر رخ دهد:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید انواع سیم مفتولی
    قیمت سنگ آهن
    قیمت داخلی و جهانی شمش مورد نیاز برای تولید
    نام برند
    هزینه های حمل و نقل
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
    رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار

خرید مفتول در هر مقدار با بهترین قیمت

خریداران و فروشندگان، قیمت مفتول امروز بازار را نیاز دارند و همواره در تلاش هستند با بهترین قیمت خرید سیم مفتول را انجام دهند. کارشناسان فروش آهن ملل نیز با فراهم سازی بهترین قیمت موجود در بازار و ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید سیم مفتول، فرایند خرید را آسان ساخته است.
شما می توانید برای خرید سیم مفتول در انواع مختلف به طریق زیر اقدام نماید و به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را تکمیل نماید:
  • تماس با کارشناس فروش مفتول آهن ملل
    سفارش حجم مورد نیاز از انواع مفتول و تامین آن توسط کارشناس
    ارسال پیش فاکتور برای خرید به منظور تایید نهایی
    پرداخت هزینه های بار سفارشی توسط مشتری
    ارسال بار
    ارسال فاکتور نهایی
https://jahannews.com/vdcdoo0j5yt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoo0j5yt0sz6.2a2y.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *