سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۵
مقام امریکایی:

اگر چین حمله کند، صنایع تایوان را نابود می‌کنیم!

سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 832060
گفتنی است تایوان قطب تولید نیمه رسانا و تراشه‌های الکترونیک دنیاست و گفته می‌شود تا ۵۰ درصد از بازار این صنعت در اختیار تایپه قرار دارد.
اگر چین حمله کند، صنایع تایوان را نابود می‌کنیم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، رسانه‌ها و برخی مقامات غربی در ماه های اخیر تلاش زیادی داشتند تا اینگونه به مخاطبان خود القا کنند که ارتش چین برای حمله به جزیره تایوان آماده می‌شود.

غربی‌ها مدعی هستند شی جین پینگ رئیس جمهور چین به فرماندهان ارتش این کشور دستور داده است برای تهاجم به تایوان در سال ۲۰۲۷ میلادی آماده باشند.

در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند در صورت حمله چین به تایوان، امریکا از درگیری مستقیم با این کشور خودداری کرده و مدل حمایتی مشابه با اوکراین در خصوص تایوان نیز اجرا خواهد کرد، سخنان یکی از مقامات رده بالای امریکایی در خصوص واکنش احتمالی این کشور جنجالی شده است.

رابرت اوبرین مشاور امنیت ملی سابق امریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ در خصوص حمله احتمالی چین به تایوان می‌گوید: اگر چین به تایوان حمله کند، ما صنایع نیمه هادی و ریزتراشه های مستقر در جزیره را نابود خواهیم کرد؛ امریکا و متحدانش هرگز اجازه نخواهند داد چنین تکنولوژی های با ارزشی به شکل سالم در اختیار چین قرار بگیرند.

گفتنی است تایوان قطب تولید نیمه رسانا و تراشه های الکترونیک دنیاست و گفته می شود تا ۵۰ درصد از بازار این صنعت در اختیار تایپه قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcg3x97zak9wz4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3x97zak9wz4.rpra.html
برچسب ها: چین تایوان جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
اینجا که معلوم می‌شود آمریکا تو هر پدر سوخته بازی نفر اوله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کل اقتصاد چین وابسته به همون تراشه هاست.یادتون نره.حمله چین به تایوان یعنی نابودی اقتصاد چین در عرض یکسال.چین فقط 2درصد تولید تراشه داره.بقیه رو آمریکا تولید میکنه.بدون شلیک حتی یک گلوله چین رو نابود میکنه.
United Arab Emirates
این چینی ها تجهیزاتشون آشغال هستش.
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه تایوان رو کمک کنند بد تر می خوان تابودش کنند. چین الان صد میلیارد دلار در زیر ساخت ریز تراشه هزینه کرده پس نیاز چندانی از این لحاظ به تایوان ندارن اما می خواد یکی از استان های به کشورش برگرده. پس جنگ حتمی هست....!!
ناصری
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه تایوان وکسانیکه آمریکا را قبله خودمی دانند به عوض اینکه ازتایوان دفاع کند زیرساختهای آن را ویران میکند اگر اکراین هم شکست بخورد ورییس جمهور طرفدار روسیه سرکار بیاید اکراین را ویران خواهند کرد