جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر؛

صدرنشینی همزمان چهار تیم در غیاب پرسپولیس

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 829196
ترکیب منتخب هفته‌ی بیستم در شرایطی انتخاب شده که چهار تیم با ۲ نماینده گوی سبقت را از الباقی تیم‌ها ربوده‌اند.
صدرنشینی همزمان چهار تیم در غیاب پرسپولیس
گروه ورزشی جهان نيوز: هفته‌ی بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت بازی طی ۲ روز به انجام رسید. در این هفته ۱۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تنها سه تیم میزبان از سد رقبای خود گذشتند.

بر اساس گزارش ایرنا، در ترکیب منتخب هفته تیم‌های استقلال، هوادار، سپاهان و گل‌گهر با ۲ سهمیه گوی سبقت را از الباقی تیم‌ها ربوده‌اند. چهار تیم دیگر هم یک سهمیه را به خود اختصاص داده‌اند.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن)
با وجود این که ۲ گل خورد اما با چندین مهار فوق‌العاده و نجات‌بخش بازهم بهترین دروازه‌بان هفته‌ی بیستم لیگ برتر بود و بالاتر از حسین پورحمیدی، محمدرضا اخباری و محمدرضا خالدآبادی قرار گرفت.

مدافعان: میلاد شیخ‌فخرالدینی (آلومینیوم)، فریبرز گرامی (هوادار) و مهدی ترکمان (مس رفسنجان)
میلاد فخرالدینی در این فصل و طی هفته‌های اخیر زیر نظر مهدی رحمتی روزهای فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. او به همراه هم‌تیمی‌های خود توانست برابر تراکتور و مهاجمان زهردارش ایستادگی کند. همچنین فخرالدینی پایه‌گذار یکی ۲ موقعیت خوب هم برای تیمش بود.

فریبرز گرامی نماینده‌ی سازماندهی دفاعی فوق‌العاده‌ی هوادار در جدال برابر پرسپولیس بود. او با استفاده از تجربه‌ی بالای خود توانست تیمش را در راه رسیدن به یک پیروزی ارزشمند و ثبت کلین شیت یاری کند.

از مهدی ترکمان هم باید یاد کنیم. بازیکن اسبق پارس جنوبی جم، روزهای تلخ حضورش در سپاهان را به دست فراموشی سپرده و در این فصل جزو مهره‌های قابل اتکای محمد ربیعی بوده است. او در این هفته هم یک پاس گل داد و تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد.

هافبک‌ها: آرش رضاوند (استقلال)، محمدرضا حسینی (گل‌گهر)، فرشاد احمدزاده (سپاهان) و نوید عاشوری (گل‌گهر)
آرش رضاوند هم مانند سعید مهری به اوج رسیده است. او مقابل پیکان یک گل را ساخت و روی گل دوم هم موثر بود. یکی از دلایل نمایش جذاب این هفته‌های استقلال هم عملکرد خوب هافبک‌های این تیم از جمله آرش رضاوند بوده است.
محمدرضا حسینی سرانجام پس از چند هفته توانست برای تیم جدیدش گلزنی کند. او در جریان پیروزی ۲ بر یک گل‌گهر یک گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد ارزش این انتقال را داشته است.

فرشاد احمدزاده هم بعد از چند بازیِ نه‌چندان دوباره خودی نشان داد. او زننده‌ی گل پیروزی‌بخش سپاهان برابر ذوب‌آهن بود و در الباقی دقایق هم روی حملات تیمش موثر عمل کرد و نشان داد همچنان مهره‌ای مهم برای تیم ژوزه مورایس است.

نوید عاشوری بازگشت باشکوهی به ترکیب اصلی گل‌گهر داشت. او گل اول تیمش را به زیبایی با یک سانتر مهیا کرد و در دیدار برابر ملوان به خوبی در میانه‌ی میدان نبض بازی را در اختیار داشت و مهندسی حملات تیمش را بر عهده گرفت.

مهاجمان: مهدی قایدی (استقلال)، عارف رستمی ( مس کرمان) و شهریار مغانلو (سپاهان)
حضور مهدی قایدی، عارف رستمی و شهریار مغانلو در ترکیب منتخب هفته یک اتفاق کاملا عادی به حساب می‌آید. هر سه بازیکن بار دیگر برای تیم‌های‌شان گلزنی کردند و باعث شدند تا یک پیروزی دیگر به حساب استقلال، مس و سپاهان واریز شود. آنها بدون شک جزو بهترین‌های هفته‌ی بیستم بودند.

سرمربی: ساکت الهامی (هوادار)
پیروزی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس، آن هم بدون انجام یک بازی کاملا تدافعی اتفاقی فوق‌العاده برای هوادار بود که با هدایت ساکت الهامی به دست آمد. سرمربی جنجالی تیم تهرانی موفق شد بار دیگر در یک مصاف بزرگ به عنوان برنده از زمین خارج شود.
https://jahannews.com/vdccooq4e2bqis8.ala2.html
jahannews.com/vdccooq4e2bqis8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *