چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

۸ درصد حقوق برای شام شب یلدا

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 822928
جام جم در گزارش با اشاره به این که سفره یلدا به‌ همراه آجیل، میوه با شیرینی و چای کنارش، به همراه سبزی‌پلو با ماهی سرجمع به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد، می‌افزاید: البته این سفره‌ای است با حداقل اقلام مورد نیاز برای رنگین‌سازی.
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: گزارشی خبرساز هزینه‌های شام شب یلدا را محاسبه کرده و نوشته این سفره فقط معادل حدود ۸ درصد حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ است.

جام جم در این گزارش با اشاره به این که سفره یلدا به‌ همراه آجیل، میوه با شیرینی و چای کنارش، به همراه سبزی‌پلو با ماهی سرجمع به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد، می‌افزاید: البته این سفره‌ای است با حداقل اقلام مورد نیاز برای رنگین‌سازی. رقمی که برای عده‌ای غیراقتصادی است و برای تعدادی اقتصادی. این سفره معادل حدود ۸ درصد حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ است.

کاربری با اشاره به وضعیت گرانی ها  نوشته است: واقعا هر سال که می گذره حتی سفره شب یلدای ما هم کوچک تر می شه  و با چنگ و دندون داریم این رسم  زیبا را زنده نگه می داریم. کاربر دیگری نوشت: من خودم تازه دامادم و امسال باید شب چلگی ببرم از الان غصه ام گرفته چه کار کنم با این قیمت‌ها. »

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcirravvt1ar32.cbct.html
jahannews.com/vdcirravvt1ar32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *