يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

صف آمریکایی‌ها برای امضا گرفتن از قهرمان ایرانی! +فیلم

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 822085
قاسم پور پس از پیروزی قاطع بر حریف ژاپنی خود در بازی‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا برای خروج از سالن با صف کودکان آمریکایی مواجه می‌شود که از او تقاضای امضا و عکس یادگاری داشتند.
صف آمریکایی‌ها برای امضا یک ایرانی
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: فیلمی در فضای مجازی از صف امضای کودکان آمریکایی برای امضا گرفتن از کامران قاسم پور منتشر شده که باعث غرور و افتخار ماست.

قاسم پور پس از پیروزی قاطع بر حریف ژاپنی خود در بازی‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا برای خروج از سالن با صف کودکان آمریکایی مواجه می‌شود که از او تقاضای امضا و عکس یادگاری داشتند. هرچند که این مسابقات حاشیه‌هایی هم داشته است و در بخشی از رقابت‌ها افرادی در سالن کشتی با شعارهای هنجارشکنانه و فحاشی‌های رکیک به کشتی‌گیران ایرانی قصد برهم زدن آرامش روانی تیم ملی را داشته‌اند! کاربری نوشته: «هر فردی قاعدتا دیدگاه‌ها و اعتقادات سیاسی خودش رو داره، اما نباید با این گونه فضا سازی ها عملا خط کشی‌هایی را بین قهرمانان ملی و مردم ایجاد کرد و در نهایت آن ورزش ملی و ورزشکار قهرمان  ضربه می‌خوره».
 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcc4iq4p2bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4iq4p2bqix8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *