شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خواب پریشان رسانه‌های سعودی برای ملت عراق

جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 810991
رسانه‌های سعودی همچنان به تحرکات خود برای شعله‌ور کردن آتش فتنه و درگیری میان گروه‌های مختلف در عراق از طریق پخش خبرها و گزارش‌ها و مصاحبه‌های هدفمند و تحریک آمیز ادامه می‌دهند.
خواب پریشان رسانه‌های سعودی برای ملت عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه العربیه در صدر این رسانه‌های سعودی قرار دارد که با تیتر تحریک‌آمیز «هشدار درباره موج خشونت و ترورها» و جمله «هشدار ناظران درباره موج ترورها علیه عناصر سرایاالسلام(شاخه نظامی جریان صدر) یا طرفداران صدر به شکل هدفمند و نیز انفجارها» اینگونه رویکرد خطرناک خود را درباره عراق علنی کرد.

این شبکه به نقل از یک کارشناس وابسته به خود افزود:« فرضیه بازگشت درگیری‌های مسلحانه بسیار مطرح است و ممکن است این بار محدود نباشد.(یعنی محدود به منطقه سبز بغداد نباشد)

شبکه العربیه و الحدث که تریبون اصلی سیاست و دیدگاه‌های دولت عربستان درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هستند در گزارش‌ها و اخبار مربوط به تحولات عراق موضع حمایت از آشوب را پیش گرفتند.
 
https://jahannews.com/vdcf1xdcyw6dy1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf1xdcyw6dy1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *