شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

فوق لیسانسه‌های خدماتی

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 802507
وقتی می‌بینی فارغ التحصیلانی که میلیون‌ها تومان در دانشگاه‌ها برای آموزش آن‌ها هزینه شده به کارهایی رو می‌آورند که مربوط به رشته تحصیلی‌شان نیست کمی حال آدم بد می‌شود.
فوق لیسانسه‌های خدماتی
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: هرچند کارکردن در هیچ شغلی عیب و عار نیست اما وقتی می‌بینی فارغ التحصیلانی که میلیون‌ها تومان در دانشگاه‌ها برای آموزش آن‌ها هزینه شده به کارهایی رو می‌آورند که مربوط به رشته تحصیلی‌شان نیست کمی حال آدم بد می‌شود.

به تازگی رکنا به نقل از مدیرعامل یک شرکت خدمات منزل مدعی شده است که لیسانسه‌ها و فوق لیسانس‌ها به عنوان نظافتچی‌های منازل در شرکت‌های خدماتی مشغول شده‌اند. البته پیش از این هم علی دایی گفته بود که کارگری که برای منزل آوردیم فوق لیسانس داشت.

کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «باید رویه آموزش توی دانشگاه‌ها عوض بشه، چون دانشجوها بعد از گرفتن مدرک نمی‌دونن باید چه کار کنن!» کاربری هم نوشت: «کلی از هزینه بیت المال برای آموزش‌هایی خرج می‌شه که هیچ خروجی برای جامعه نداره و باید در این باره تجدید نظر بشه.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار کردن، عیب و عار نیست اما هر کسی را هم برای هر کاری نساختن..
بهار
Iran, Islamic Republic of
اینجانب فوق لیسانسیه هایی را می شناسم که به کشورهای دیگر مهاجرت کرده واکنون در آنجا کارهای نظافت وخدمات انجام می دهند .چرا اگر همان کار را در کشور خودشان انجام دهند عیب و عار است؟؟؟؟؟