پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 791612
آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، یک مقصد تابستانی بی نظیر است. از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل منزوی که به شهرهای باستانی امپراتوری‌های سابق منتهی می‌شوند.

آنتالیا به خاطر آب های فیروزه ای، و چشم اندازهای پانوراما معروف است. این شهر ساحلی ترکیه قرن هاست که بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با ترفندهایی که می‌توانند کمک کنند تا شما سفری ارزان قیمت به آنتالیا داشته باشید را به شما یاد بدهیم، پس با ما همراه شوید.
 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا ترکیه
یکی از ترفندهایی که می توانید برای ارزان تر سفر خود استفاده کنید این است که در فصولی که تعداد مسافران کمترهستند سفر کنید، چون در این فصول شما هم می توانید بلیط های ارزان‌تر، هتل‌های ارزان و همچنین از تخفیف‌های ویژه مراکز خرید بهره‌مند شوید.

فصل بهار
در طول فصل  بهار، آب و هوای تازه و با دمایی بین 15 تا 21 درجه سانتی گراد را می توانید در آنتالیا تجربه کنید. دمای آب به طور متوسط 18 درجه سانتیگراد است که آن را برای کسانی که علاقمند به ورزش های آبی هستند به مکانی عالی تبدیل می‌کند. می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند غواصی، موج سواری و رافتینگ نیز لذت ببرید.

هر سال در ماه اردیبهشت، آنتالیا میزبان جشنواره گل است و این یک مراسم رنگارنگ است. این گل ها توسط ساکنان محلی که در جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند کاشته می شوند. آن‌ها همچنین نمایشگاه‌ها و دسته گل‌‌های زیادی برپا می‌کنند.

فصل تابستان
اگر آفتاب گرفتن یکی از علاقمندی های شماست باید بگوییم که تابستان آنتالیا یکی از بی نظیرترین فصل هایی است که می توانید به آنجا سفر کنید. اما باید بگوییم که این فصل یکی از شلوغ ترین فصل های سال است، سواحل را شلوغ و بدون هیچ گونه حریم خصوصی تصور کنید.

تیر و مرداد جزو گرم ترین ماه‌های سال در آنتالیا هستند و میانگین دما حدود 30 درجه سانتی گراد می‌رسد. احتمال بارندگی در ماه‌های تابستان نیز کمتر است، اگرچه به طور کلی، آنتالیا باران کمتری را تجربه می‌کند و تنها حدود ۷۷ روز بارندگی در طول سال دارد.

فصل پاییز
دمای شهر آنتالیا در فصل پاییز می تواند بین 18 تا 25 درجه سانتیگراد باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. سردی کمی در هوا وجود دارد و آب دریا شروع به سرد شدن می کند، اما این فصل بسیار دلپذیر و جذاب است.

در این فصل به دلیل کم تر بودن مسافر قیمت بلیط های هواپیما و هتل های ارزان قیمتی را می توانید رزرو کنید، در این فصل آنتالیا نسبتا خلوت می‌باشد و شما شانس بیش‌تری برای گشت و گذار خواهید داشت. پرتقال طلایی یک جشنواره معتبر و مهم در ترکیه است که هر سال در ماه آبان برگزار می‌شود. رویدادهای دیگری که در ماه مهر و آبان برگزار می‌شود شامل جشنواره شن و ماسه در ساحل لارا و همچنین جشنواره بین المللی موسیقی مدیترانه است.

فصل زمستان
زمستان های آنتالیا می تواند بسیار سرد شود و دمای هوا تا 1 درجه سانتیگراد کاهش یابد. آب ساحل سرد است و نمی توانید در آن به ورزش های آبی بپردازید. هوا سرد و خشک است و احتمال بارندگی برف کمتر است ولی بارش باران زیادی را می توانید در این فصل تجربه کنید، از آنجایی که فصل زمستان در آنتالیا سرد و بارش باران زیاد است، رویدادهای زیادی در این مدت برگزار نمی شود، اما برخی از فعالیت های ورزشی زمستانی وجود دارد که می توان از آنها لذت برد.

خبر خوبی که می‌توانیم به شما بگوییم این است که در این فصل به دلیل کم بودن تعداد مسافران شما می توانید بلیط‌های ارزان قیمت، هتل‌های ارزان و تورهای ارزان قیمت را از سایت تریپ تهیه کنید، شما می توانید وقت خود را در این فصل به گشت و گذار و خرید در مراکز خرید های معروف آنتالیا صرف کنید. لازم به ذکر است در این فصل تخفیف های زمستانی بسیاری خوبی را خواهید دید و از خلوتی آنتالیا لذت خواهید برد.


پرواز ارزان قیمت به آنتالیا
پروازهای آنتالیا از طریق ایران به دو دسته تقسیم می‌شوند پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم، فرق این دو پرواز در این است که پروازهایی که به صورت مستقیم صورت می‌گیرند در فرودگاه اصلی آنتالیا می‌نشیند و از آنجا ترانسفرهای فرودگاه شما را به هتل می‌برند و اینگونه از هزینه سفر شما کاسته می‌شود.

اما پروازهای غیر مستقیم به این صورت هستند که مستقیم به فرودگاه آنتالیا نمی‌روند بلکه به فرودگاه‌های نزدیک شهر یعنی فرودگاه‌های اسپارتا یا دنیزلی می‌روند که سه ساعت از شهر آنتالیا فاصله دارد. از آنجا شما بایستی خودتان تاکسی تهیه کنید تا شما را به هتل ببرد این باعث می‌شود از وقت شما کاسته شود. به همین منظور است که سایت تریپ پروازهای مستقیم و ارزان آنتالیا را به شما پیشنهاد می‌کند.

رزرو هتل ارزان قیمت آنتالیا
رزرو هتل مناسب و ارزان قیمت یکی از ترفندهای اساسی است. برای رزرو هتل‌های ارزان قیمت در آنتالیا شما می‌توانید در سایت تریپ به دنبال هتل‌های مقرون به صرفه باشید، فقط کافیست که تاریخ رفت و برگشت خود را در سایت رزرواسیون آنلاین تریپ وارد کنید، در آنجا می‌توانید پس از کلیک بر دکمه جستجو تمامی هتل‌های آنتالیا همراه با قیمت و نوع اتاق‌ها را تماشا کنید. شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از هتل ها را رزرو کنید، باید این را بدانید که بیش‌تر هتل‌های آنتالیا دارای وعده عای غذایی می‌باشند و تمامی امکانات تفریحی نیز داخل هتل ها موجود است، پس نیازی به صرف هزینه اضافی برای تهیه غذا و تفریحات نخواهید داشت.

خرید تور آنتالیا
یکی از بهترین ترفندهایی که می‌توانید برای کم‌تر شدن هزینه های سفر خود استفاده کنید، رزرو تورهای آنتالیا است. تورها در در واقع یک نوع پکیجی هستند که شامل بلیط هواپیما، هتل ها می‌باشند که بنا به بودجه شما متغییر هستند. به صورت کلی تور آنتالیا نسبت به اینکه خودتان بخواهید به صورت فردی بلیط هواپیما و هتل را رزرو کنید جزو دردسر و صرف هزینه و وقت شما چیزی برایتان ندارد ولی اگر از تور آنتالیا استفاده کنید مسلما برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود.

تفریحات ارزان آنتالیا
اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات و سرگرمی های متعددی داشته باشید باید بگوییم تفریحات رایگان بسیاری در این شهر وجود دارد. برای مثال اگر می خواهید در سواحل زیبا و بی نظیر آنتالیا شنا کنید به جای استفاده از سواحل خصوصی که هزینه‌ای در بر دارد می‌توانید از سواحل عمومی رایگان که تعداد بسیاری هستند استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از بندرگاه باستانی آنتالیا و از آبشار دودن و بخش های کوهستانی را به صورت رایگان دیدن کنید، اگر می‌خواهید با هزینه کمتر جاهای دیگر این شهر را ببینید ما به شما آبشار کورسونلو و شهر باستانی ترمسوس را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین دیدن موزه های زیبای آنتالیا و موزه جذاب اسباب بازی ها هزینه زیادی برای شما ندارد. شما می‌توانید تور آنتالیا نوروز 1401 را از سایت تریپ تهیه فرمائید.

خرید ارزان در آنتالیا
آنتالیا دارای مراکز خرید بسیار متنوع و لوکسی است، اما شما می توانید مراکز خرید هایی را نیز پیدا کنید که خرید ارزان‌تری داشته باشید، از این مراکز خریدی که می‌توانید خریدی به صرفه و ارزان داشته باشید می توانید به مرکز خرید دیپو، مرکز خرید شی مال و مرکز خرید مارک آنتالیا اشاره کرد. همانطور که بالا نیز اشاره کردیم در فصل هایی که تقاضا برای سفر به آنتالیا کمتر هست شما می‌توانید علاوه بر خرید بلیط، هتل ارزان قیمت از تخفیف های ویژه مراکز خرید نیز بهره‌مند شوید.


رستوران ارزان آنتالیا
یکی از مواردی که می تواند تاثیر بسزایی در هزینه سفر شما داشته باشید هزینه خورد و خوراک است، این شهر علاوه بر رستوران‌های مدرن و لوکس رستوران‌هایی به صرفه نیز دارد. از جمله رستوران های ارزان قیمت در آنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رستوران Mia dolce vits، رستوران can can، رستوران Tarihi eminonu kahvecisi

رستوران Kebapci
دراین رستوران غذاهای گوشتی سرو می‌کنند: کباب (گوشت برشته شده روی زغال سنگ یا کبابی)، کوفته (کوفته گوشت گاو یا گوسفند)، و دونر (شاورما) و میانگین قیمت برای 9 لیر است.

رستوران سوپ ساز
غذای اصلی اینجا رستوران سوپ است، اما غذاهای دیگر مانند کباب، پید و غیره را با قیمت های ارزان ازاده می‌کنند این یک مکان بسیار محبوب در آنتالیا است. میانگین قیمت 5-10 لیر است. لازم به دکر است که اگر شما تور های آنتالیا را از سایت تریپ رزرو کنید هتل‌هایی که به شما معرفی می‌شود اکثرا دارای وعده های غذایی هستند و نیازی نیست شما برای خوردن غذا به خارج از هتل بروید و هزینه اضافی بابت خورد و خوراک پرداخت کنید.

جمع بندی
داشتن یک سفر ارزان قیمت نیاز به دانستن ترفندهای مختلف از خرید بلیط هواپیما گرفته تا هتل و خورد خوراک دارد. در این مقاله ما به شما یاد دادیم که چگونه می‌توانید از طریق سایت رزرواسیون تریپ ارزان ترین سفر را به آنتالیا داشته باشید. یکی از نکاتی که می‌توانید برای راحتی سفر خود داشته باشید رزرو تورهای آنتالیا از طریق سایت تریپ است، تورها در واقع پکیجی از بلیط‌ها و هتل‌های، و ترنسفرهای رایگان هستند. ما به شما خرید تور آنتالیا را پیشنهاد می‌کنیم.

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره‌مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *