شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

علاقه‌ پوتین به دیدار حضوری با رئیسی

سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 776089
ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با بیان اینکه به‌علت احتمال ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است، خواستار انجام هماهنگی برای دیدار دو رئیس جمهور در اولین فرصت شد.
علاقه‌ پوتین به دیدار حضوری با رئیسی
به گزارش جهان نيوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در تماس تلفنی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی،  با بیان اینکه بعلت احتمال ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است، خواستار انجام هماهنگی برای دیدار دو رئیس جمهور در اولین فرصت شد.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به همکاری های مسکو ـ تهران در زمینه مقابله با کرونا و همچنین تولید مشترک واکسن اسپوتنیک، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، گفت: توسعه و تعمیق همکاری های دو کشور را در همه ابعاد دنبال می کنیم.

آیت الله رئیسی همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم همکاری های دو کشور در زمینه مقابله با کرونا از جمله در زمینه تولید واکسن مشترک، اظهار داشت: این همکاری ها باید تا ریشه کن شدن کامل این بیماری عالمگیر با قوت ادامه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه رئیس جمهور هم داشتیم که همین پوتین به قدری علاقه به ملاقات با او داشت که موقع سفر به ایران به محض ورود به فرودگاه تهران و بدون هرگونه هماهنگی با اون رئیس جمهور مستقیما" به دیدار رهبری میرفت!!