جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
آیت الله علوی گرگانی:

مسوولان هرچه سریع تر به داد مردم خوزستان برسند

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 770404
یکی از مراجع تقلید در پیامی گفت: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.
مسوولان هرچه سریع تر به داد مردم خوزستان برسند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در پیامی نکاتی را در مورد ضرورت حل مشکلات استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی عنوان کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری میکنند. مشکلات کم آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر  به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

در این پیام آمده است: همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به کار برای حل مشکلات کم آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استانها اقدام عاجل به عمل آورند و با مدیرت جهادی و کارشناسی دقیق به حل مشکلات و رفع برخی کاستیها و سهل انگاریها اقدام نمایند. ضمنا از مدیران و برخی گروههای جهادی که مخلصانه و دلسوزانه  تلاش میکنند و زحمت میکشند، تشکر میکنم. همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروههای فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما که کلا خوابه
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم خوزستان و... نتیجه عملکرد و رفتار دولت بوده است.!!!!
Iran, Islamic Republic of
شلیک به قلب مطالبات عمومی؛
چه کسانی از قتل مردم مظلوم خوزستان بهره می‌برند؟
خانواده‌های داغ دیده حوادث اخیر خوزستان معتقدند که دست گروهک‌های ترویستی آلوده به خون فرزندانشان شده است. گروهک‌هایی که آبشخور مالی‌شان با منابع مالی و گلوگاه‌های رسانه‌ای اپوزیسیون یکی است.
Iran, Islamic Republic of
در تجمع اعتراض‌آمیز در خوزستان دو تن از هم‌وطنان توسط عوامل وابسته به عربستان سعودی به شهادت رسیده‌اند. دشمنان عطش زیادی برای ایجاد اغتشاش در ایران دارند ولی بدانند کور خوانده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی و بی‌تدبیری دولت و دولتمردان به جایی رسیده که ساده‌ترین کالا یا مواد غذایی با کیفیت بسیار پایین را باید به قیمت چندبرابر گذشته تهیه کنیم و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست. چرا؟