کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله علوی گرگانی:

مسوولان هرچه سریع تر به داد مردم خوزستان برسند

29 تير 1400 ساعت 21:28

یکی از مراجع تقلید در پیامی گفت: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در پیامی نکاتی را در مورد ضرورت حل مشکلات استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی عنوان کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری میکنند. مشکلات کم آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر  به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

در این پیام آمده است: همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به کار برای حل مشکلات کم آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استانها اقدام عاجل به عمل آورند و با مدیرت جهادی و کارشناسی دقیق به حل مشکلات و رفع برخی کاستیها و سهل انگاریها اقدام نمایند. ضمنا از مدیران و برخی گروههای جهادی که مخلصانه و دلسوزانه  تلاش میکنند و زحمت میکشند، تشکر میکنم. همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروههای فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء استفاده کنند.


کد مطلب: 770404

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/770404/مسوولان-هرچه-سریع-تر-مردم-خوزستان-برسند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com