شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۶

فرار همتی از مناظره دو طرفه با زاکانی

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 765697
پس از دعوت آقای زاکانی از آقای همتی برای مناظره، ما طی نامه‌ای آمادگی خود برای میزبانی این مناظره در دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه رااعلام کردیم اما بعد تماس‌های مکرر با ستاد آقای همتی، گفتند که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حاضر به مناظره با آقای زاکانی نیستند.
فرار همتی از مناظره دو طرفه با زاکانی
به گزارش جهان نيوز، حسین صداقتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، گفت: اخیرا پس از دعوت آقای علیرضا زاکانی از آقای عبدالناصر همتی برای مناظره، بسیج دانشجوییِ دانشگاه علامه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد آمادگی دارد میزبانی این مناظرات را در دانشکدهٔ اقتصاد این دانشگاه بر عهده بگیرد، با این دلیل که فضای دانشگاه، فضای بحث‌های دقیق علمی است و بهتر است مباحثی این چنین در فضاهای دانشگاهی پی گرفته شود. 

وی تاکید کرد: متاسفانه دیروز و پس از تماس‌های مکرر با آقای همتی، اعضای ستاد انتخاباتی ایشان اعلام کردند آقای همتی حاضر به مناظره با آقای زاکانی نیست. البته واحد سیاسی ستاد ایشان از ارایه دلایل رد مناظره دو طرفه توسط آقای همتی امتناع کردند. 

صداقتی یادآور شد: با توجه به اینکه در مناظره دیروز آقای جلیلی نیز اعلام کردند حاضرند با آقای همتی به صورت دو طرفه با آقای همتی مناظره کنند، ما مجدداً اعلام می‌کنیم در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی (ره) آمادگی داریم میزبان مناظره آقایان همتی و جلیلی و زاکانی در حضور دانشگاهیان و اهالی رسانه  باشیم تا فارغ از مجادلات سیاسی روز، افراد به تبادل دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی خویش بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خودشون می دونند چکار کردند با اقتصاد کشور..!!
Iran, Islamic Republic of
اقای همتی وقت ندارند!!
البته وقت با جلیلی و زاکانی ندارند!
Iran, Islamic Republic of
.......
United States
قهرمان جودو حتما دو و میدانی اش هم خوب است....!!!!
Iran, Islamic Republic of
دو تا آدمو تایید کردی که فقط با اتکا به زبان و گویش میخوان رای بیارن . . .