کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرار همتی از مناظره دو طرفه با زاکانی

16 خرداد 1400 ساعت 13:06

پس از دعوت آقای زاکانی از آقای همتی برای مناظره، ما طی نامه‌ای آمادگی خود برای میزبانی این مناظره در دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه رااعلام کردیم اما بعد تماس‌های مکرر با ستاد آقای همتی، گفتند که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری حاضر به مناظره با آقای زاکانی نیستند.


به گزارش جهان نیوز، حسین صداقتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، گفت: اخیرا پس از دعوت آقای علیرضا زاکانی از آقای عبدالناصر همتی برای مناظره، بسیج دانشجوییِ دانشگاه علامه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد آمادگی دارد میزبانی این مناظرات را در دانشکدهٔ اقتصاد این دانشگاه بر عهده بگیرد، با این دلیل که فضای دانشگاه، فضای بحث‌های دقیق علمی است و بهتر است مباحثی این چنین در فضاهای دانشگاهی پی گرفته شود. 


وی تاکید کرد: متاسفانه دیروز و پس از تماس‌های مکرر با آقای همتی، اعضای ستاد انتخاباتی ایشان اعلام کردند آقای همتی حاضر به مناظره با آقای زاکانی نیست. البته واحد سیاسی ستاد ایشان از ارایه دلایل رد مناظره دو طرفه توسط آقای همتی امتناع کردند. 

صداقتی یادآور شد: با توجه به اینکه در مناظره دیروز آقای جلیلی نیز اعلام کردند حاضرند با آقای همتی به صورت دو طرفه با آقای همتی مناظره کنند، ما مجدداً اعلام می‌کنیم در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی (ره) آمادگی داریم میزبان مناظره آقایان همتی و جلیلی و زاکانی در حضور دانشگاهیان و اهالی رسانه  باشیم تا فارغ از مجادلات سیاسی روز، افراد به تبادل دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی خویش بپردازند.


کد مطلب: 765697

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765697/فرار-همتی-مناظره-دو-طرفه-زاکانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com