جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۳

رسوایی اخلاقی جدید محمد بن سلمان پس از ماجرای کارداشیان و لوهان/ رابطه مشکوک با بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی و هدیه یک میلیارد دلاری به وی +تصاویر

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 760272
رسانه‌های آمریکایی از رسوایی اخلاقی جدید ولیعهد عربستان پرده برداشتند.
رسوایی اخلاقی جدید محمد بن سلمان +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، اخیرا گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی از رسوایی اخلاقی جدید «محمد بن سلمان» ولیعهد جوان سعودی و رابطه مشکوک وی با یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی پرده برداشتند.

بر اساس گزارش مشرق، وب سایت هالیوود ریپورتر در این زمینه نوشت، محمد بن سلمان با «الکسا جاگو» بازیگر آمریکایی فیلم های غیر اخلاقی در عربستان سعودی دیدار کرده است.

 بر اساس این گزارش الکسا جاگو که میهمان محمد بن سلمان در عربستان بود سال‌هاست که از طریق فعالیت در فیلم های غیر اخلاقی پول به دست می‌آورد.

معشوقه  بن سلمان

طبق گزارش وب سایت آمریکایی هالیوود ریپورتر، محمد بن سلمان در ژانویه ۲۰۱۹ با این بازیگر آمریکایی و دوست وی دیدار و ۴۰۰ میلیون دلار به عنوان پیش پرداخت از یک میلیارد دلاری که قرار گذاشته بود به آنها بدهد، به این دو نفر هدیه کرد.

 الکسا جاگو در این زمینه فاش کرد که او به همراه دوستش با یک هواپیمای شخصی به مکانی در صحرا منتقل شدند، آنها در فرودگاهی فرود آمدند که به نظر می‌رسید تاکنون از آن استفاده نشده و سپس به هتلی رفتند که مهمانان زیادی در آنجا پذیرش نمی‌شوند.

 به گفته این بازیگر زن فیلم های غیر اخلاقی، ولیعهد جوان عربستان او را به یک ناهار تشریفاتی دعوت کرد، در حالی که او تنها زن حاضر در رستوران بود.

معشوقه  بن سلمان

وی همچنین گفت که شاهزاده بن سلمان درباره دیدگاه های خود نسبت به عربستان و تمایلش برای پیشرفت حقوق زنان به مدت طولانی صحبت کرد  و در پایان به او قول داد که یک میلیارد دلار به او بدهد.

این نخستین بار نیست که خبر روابط ولیعهد جوان عربستان با بازیگران آمریکایی فاش می‌شود.

پیش از این نیز پدر «لیندسی لوهان» بازیگر آمریکایی از روابط عاطفی میان دخترش و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر داده بود.

مجله « Page Six» گزارش داده بود که لیندسی لوهان، بازیگر معروف آمریکایی و محمد بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند و سال گذشته میلادی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند.

معشوقه  بن سلمان

به نوشته این مجله آمریکایی، شایعاتی وجود دارد که ولیعهد سعودی با لوهان در هواپیمای شخصی اش دیدار کرده و هدایایی گرانبهایی از جمله کارت های اعتباری به او داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه جوری تیتر زدید که فکر کردم اونجا حضور داشتید و دیدید چی شده ! ایهاً که فقط حرف زدن .
Iran, Islamic Republic of
البته خب حرف زدند ولی چه حرفهایی می‌زدند خیلی معلوم نیست احتمالا راجع به داستان لیلی و مجنون صحبت می‌کردند.
Iran, Islamic Republic of
خدا زیاد کنه!!!
AA
Iran, Islamic Republic of
این فرد مسلمان نیست بلکه نقاب زده است وبرای او حرجی نیست او برای حفظ قدرت به آلوده ترین کار نیز دست می زند
میثم
Iran, Islamic Republic of
. ایقد حسادت نکنین!!!!
علی اصغر چراغچی _جانباز
Iran, Islamic Republic of
یک میلیارد دلار را نمی دانید چقدر است یا اشتباه چاپی است?
یک میلیارد دلار?! برای.........
امیر
Iran, Islamic Republic of
برا تو خیلیه...
بر اون پول خورده
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
اگر هدیه دادن صحت داشته باشد لعنت مضاعف خدا و رسولش بر آل سعود .اگر هم صحت نداشته باشد باز لعنت خدا و رسولش بر آل سعود.الهی ریشه کن شوند که آبروی اسلام ومسلمین را برده اند.
France
ماه رمضان هست این خبرها را چرا میذارید؟!
سعید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از حسادت بمیر!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام.خرج ها سنگین برای عیاشی..! با این پول ها چقدر انسان می توانند در فقر نباشد و گشنگی کمتر بکشند..
Iran, Islamic Republic of
خبر زرد تو ماه رمضان؟
دیده شدن به هر قیمتی؟؟؟