شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵

ریاض: سایت فرآورده‌های نفتی استان جیزان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است

جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 758461
وزارت انرژی عربستان سعودی از هدف قرار گرفتن یکی از مخازن سایت فرآورده‌های نفتی استان جیزان این کشور در پی حملات پهپادی ارتش یمن خبر داد.
حمله یمن به سایت فرآورده‌های نفتی عربستان
به گزارش جهان نيوز، وزارت انرژی عربستان سعودی بامداد جمعه از وقوع آتش‌سوزی در یکی از مخازن سایت فرآورده‌های نفتی در استان جیزان این کشور در پی حملات پهپادی ارتش یمن خبر داد.

بر اساس گزارش فارس، ائتلاف متجاوز سعودی تا بامداد جمعه از مقابله با ۸ پهپاد ارتش یمن که به مناطق مختلف سعودی ارسال شده بودند خبر داده است.

یک منبع سعودی نیز به به خبرگزاری رسمی این کشور (واس) خبر داد که این حمله تلفات انسانی به همراه نداشته است.

پیشتر نیز شبکه العالم گزارش داده بود که فعالان سعودی از تعطیلی و وقوع چند انفجار در تعدادی از فرودگاه‌های عربستان خبر می‌دهند.

تجاوز نظامی به یمن امروز (ششم فرودین ۱۴۰۰) وارد هفتمین سال می‌شود. جنگی نابرابر که به گفته مقامات سازمان ملل بدترین فاجعه‌ انسانی حال حاضر جهان را رقم زده است.

از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن تا پایان ژانویه ۲۰۲۱، ۶ هزار و ۱۹۰ زن و کودک یمنی جان خود را از دست داده‌اند و ۶ هزار و ۸۹۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند. علاوه بر این، بر اساس میانگین از هر هزار تولدی که در یمن صورت می‌گیرد، ۲۷ نوزاد مرده به دنیا می‌آیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از حمله یمن به سایت فرآورده‌های نفتی عربستان استقبال می کنیم
Iran, Islamic Republic of
حمایت‌های آمریکا جنایتکار شماره یک از سعودی‌ها جنایتکار شماره یک مانع استیصال آن‌ها نشد
Iran, Islamic Republic of
تاسیسات نفتی عربستان با ۱۸ پهپاد و ۸ موشک مورد حمله قرار گرفت
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در یمن و منطقه حمایت نظامی می کنند.
United Kingdom
با تداوم و شدت دادن به حملات به سعودی قطعا به زودی سعودی شکست خواهد خورد به امید خدا....