شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۲

توضیح سردار جوانی درباه تخلف سعید محمد

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 758995
در پی واکنشهای گسترده در مورد مصاحبه روز گذشته معاون سیاسی سپاه با خبرگزاری فارس، سردار جوانی توضیحات کوتاهی را در این زمینه ارسال کرد.
توضیح سردار جوانی درباه تخلف سعید محمد
به گزارش جهان نيوز، در پی واکنش‌های گسترده در مورد مصاحبه روز گذشته معاون سیاسی سپاه با فارس، سردار جوانی توضیحات کوتاهی را در این زمینه ارسال کرد.

متن توضیحات سردار جوانی بدین شرح است:

نظر به برداشت‌های نادرست و بعضاً سوءاستفاده برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از پاسخ اینجانب به سؤال خبرنگار فارس درباره فعالیت‌های انتخاباتی برادر پاسدار دکتر سعید محمّد، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که در مسئولیت‌های گذشته، زحمات ارزشمندی کشیده‌اند به آگاهی می‌رساند؛ همچنانکه از متن مصاحبه برمی‌آید، تخلف مورد اشاره، صرفاً بروز رفتارهای انتخاباتی بوده که مغایر با مقررات جاری سپاه است.

گفتنی است معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره زمزمه‌های حمایت سپاه از سعید محمد گفته بود: «سپاه نه از سعید محمد و نه از هیچ کاندیدای دیگری در انتخابات حمایت نمی‌کند و نخواهد کرد. اساساً ورود سپاه و بسیج به انتخابات به‌طور مصداقی و حمایت از افراد و گروه‌ها و فهرست‌ها دارای منع قانونی و شرعی است. این فضایی که در شبکه های اجتماعی داخلی و رسانه‌های خارجی و بویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب شکل گرفته و بعضاً سعید محمد را کاندیدای مورد حمایت سپاه معرفی می‌کنند، از یک طرف ساخته و پرداخته کسانی است که می‌خواهند چهره سپاه را مخدوش کنند و از طرفی، متأثر از افرادی است که تصور می‌کنند چون سعید محمد مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه را برعهده داشته‌ و به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، احتمالاً ورود ایشان به عرصه انتخابات با نظر و تأیید و حمایت سپاه است.

این تصورات نه‌تنها کاملاً خلاف واقع است بلکه واقعیت این است که سپاه به جدّ با ورود پاسداران و از جمله ایشان به عرصه انتخابات بدون طی مراحل و فرآیندهای قانونی تعریف شده مخالف است. اتفاقاً منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من یه جوون هستم که این اولین انتخاباتیه که میخوام شرکت کنم . چیز زیادی از بازی های انتخابات نمیدونم ولی فقط اینرو میدونم وقتی همه دارن به این آقای سعید محمد حمله میکنن حتما خیلی کارش درسته .!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره و شرایط طوریه که علاوه بر اصلاح طلبها و بهاریها و لیبرالها حالا حتی پدرخوانده های اصولگرایی هم مشغول تخریب سعید محمد هستن
Iran, Islamic Republic of
فقط سعید محمد ، این مرد مظلوم مقتدر و باسواد و جوان و انقلابی
Iran, Islamic Republic of
چرا اینهمه دارن به سعید محمد حمله میکنن؟ نکنه این بزرگوار قراره بازی تمام چپ و راست و تمام بازی اونطرفی ها رو بهم بزنه که اینقدر دشمن ها شمشیر رو از رو بستن؟..
Iran, Islamic Republic of
توقع از آقای سردار جوانی نداشتیم که ... تنها کاندیدی که با تمام معیارهای رهبری همخونی داره رو بکوبه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سعید محمد مگه قراره چیکار کنی داداش که نیومده همه چپ و راست و شمال و جنوب دارن برات میزنن؟
Iran, Islamic Republic of
من یکی با سابقه بیش از 35 سال عضو بسیج بودن و اگه خدا قبول کنه چند سال حضور توی جبهه ، با تمام احترامی که برای سردار جوانی قائل هستم ولی نظر سردار سلامی فرمانده سپاه درباره سعید محمد برام ملاک تصمیم و انتخابه و تائید قاطعانه سردار سلامی برای من مهر تائیدیه برای سعید محمد
مهدي
Iran, Islamic Republic of
سعيد محمد پايان دهنده ي بازي 40 ساله چپ و راست
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار جوانی
واقعا جای تاسف دارد اینگونه حرف زدن
Iran, Islamic Republic of
...!!!
روح الله
Germany
........
عابدی
United States
زاکانی:
سعید محمد نیز از برادران خوب ماست و ما به برادری او افتخار می کنیم اما نمی دانم شورای نگهبان او را تایید صلاحیت خواهد کرد یا نه...