شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

بایدن: در استفاده از قدرت نظامی در مواقع ضرورت، درنگ نخواهیم کرد/ باید در برابر چالش‌هایی که چین برای ما ایجاد می‌کند، بایستیم

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 754490
رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی خود در پنتاگون بر لزوم «ایستادگی در برابر چالش‌های ایجاد شده از سوی چین» تأکید کرد و گفت که وزارت دفاع این کشور کارگروهی برای ارزیابی سیاست‌های چین تشکیل داده است.
اولین سخنرانی «جو بایدن» در پنتاگون
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی در پنتاگون اعلام کرد که واشنگتن در استفاده از قدرت نظامی خود به هنگام ضرورت پاسخگویی به هرگونه تعرض علیه آمریکا درنگ نخواهد کرد.

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در ادامه افزود: ما سیاست‌هایی را اجرا خواهیم کرد که منافع و اهداف ایالات متحده را تامین کند.

وی با تأکید بر لزوم «ایستادگی در برابر چالش‌های ایجاد شده از سوی چین» گفت که وزارت دفاع این کشور کارگروهی برای ارزیابی سیاست‌های چین تشکیل داده است.

بایدن خواستار تقویت توانایی‌های آمریکا در عرصه سایبری شد و گفت: آمریکا باید در عصر رقابتی جدید، از نظر فناوری در عمق دریا تا فضا بالاترین جایگاه را داشته باشد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از آزاد شدن «لجین الهذلول» فعال حقوق بشر عربستان از زندان‌های رژیم سعودی استقبال کرد و آن را «خبر خوبی» دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کامالا هریس رئیس جمهوره تو معاون او هستی. خودت اعلام کردی جلوی دوربینهای تلویزیونی گفتی. مثل مرد به حرفت عمل کن و جات رو بده به کامالا.