شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۴

دستور توقف مزایده منزل پدرو مادر سه شهید

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 753878
رئیس کل بانک مرکزی، با ارسال پیامی به مدیرعامل بانک صادرات درخصوص مزایده منزل مسکونی پدر و مادر سه شهید واکنش نشان داد و خواستار توقف مزایده شد.
دستور توقف مزایده منزل پدرو مادر سه شهید
به گزارش جهان نيوز  به نقل از اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در پی انتشار ویدیو تظلم‌خواهی پدر و مادر سه شهید در شهر ازنا در فضای مجازی درخصوص مزایده ملک مسکونی آن‌ها در ازای بدهی بانکی در نامه‌ای به مدیر عامل بانک صادرات خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

در این نامه از مدیر عامل بانک صادرات خواسته شده تا ضمن توقف فوری اجرای مزایده، گزارشی از کم وکیف وام و محاسبات و اقدامات انجام گرفته به رئیس بانک مرکزی ارسال شود؛ و دلجویی لازم از پدر و مادر شهدا به عمل آید.
 
برچسب ها: همتی بانک مرکزی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
. خون فرزندان شهیدشان بزودی گریبان افراد دستور دهنده و خانواده هایشان را بگیرد ..
Iran, Islamic Republic of
می دونی ماجرا چیه نظر میدهید .
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
آفرین احسنت
Iran, Islamic Republic of
ی بار ی جانبازی راننده اسنپ بود بنده خدا گفت من روزی که جبهه بودم خانومم حامله بود نامه مینوشتم برای پسرم که پسرم ما داریم واسه این کشور میجنگیم ولی ی پنجاه متری خونه هم سهم ما نمیشه
سه تا شهید بدی بعد بانک همون کشور بیاد خونت رو بگیره کلاهتون رو بالاتر بذارید اقایان مسئولین و بالاشهر تر ماشین بخرید و شعار شهدا بدید
کاش انقدری شعور داشتید که بدونید شهدا به جز حجاب رو خیلی چیزای دیگم تاکید داشتن ک حجاب یک هزارم دغدغشون هم نبود
میدونم نظرم چاپ نمیشه یاحق