جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

توییت فارسی چاووش اوغلو پس از دیدار با ظریف

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 753065
وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با ظریف، در توییتی به زبان فارسی مهمترین محور‌های این دیدار را برشمرد.
توییت فارسی چاووش اوغلو پس از دیدار با ظریف
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان و نشست خبری با وی در صفحه توییتر خود به زبان فارسی نوشت: با برادرم ظریف، وزیر امور خارجه ایران، روابط دوجانبه خود و تحولات سوریه، عراق و خلیج‌فارس را مورد بحث قرار دادیم.

وی افزود: کمک به آتش بس دائمی در قفقاز جنوبی لازم است.
وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: برای ثبات سوریه و عراق تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم با افغانستان هم یک سازوکار سه جانبه ایجاد کنیم.

ظریف شب گذشته در پایان دیدار منطقه‌ای خود به ترکیه رفت تا نتایج دیدار‌های خود در جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و روسیه را با همتای ترکیه‌ای خود در میان بگذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ادعای بی اساس، بی مورد و بی ارزش وزیر امور خارجه فرانسه و آلمان عملی نمی‌شود/ فرانسه و آلمان باید از ایران عذرخواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
دخالت و مداخله اخیر وزیر خارجه فرانسه جنایتکار شماره یک و آلمان جنایتکار شماره یک نشان داد و ثابت کردند که تمام حرف شعار و عملکرد و رفتار آ نها از ابتدا در مذاکره، توافق هسته ای و برجام یک دروغ بزرگی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف این کسانیکه الان دارید باهاشون خنده میکنید از بانیان ظلم وستم به مردم مظلوم سوریه هستند. رژیمی نژادپرست وتفرقه افکن در دنیای اسلام.
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
سوریه قرنها قسمتی از عثمانی بوده و ترکیه به همین علت خود را ذی سهم می‌داند!!!!.
Iran, Islamic Republic of
قرنها کل کشورهایی جزیی از امپراتوری ایران بوده اند آیا این مجوز دخالت در ملل دیگر می باشد!