چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تحلیل تکنیکال را در سایت اینوست یار یاد بگیرید

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 752970
معامله گری در بازار های مالی اعتیاد آور است. پس از مدتی دیگر برایتان مهم نیست که در کدام بازار فعالیت می‌کنید، فقط می‌ خواهید معامله کنید. هنگام معامله گری شما باید احساس خوبی داشته باشید، نه اینکه فقط برای به دست آوردن پول معامله کنید. شما باید در زمان معامله تا حد ممکن قوانین آن را رعایت کنید. توانایی تحلیل‌ های کارآمد جزء جدایی ناپذیر معامله گری است. سایت آموزشی اینوست یار با برگزاری دوره ‌ها و کلاس های آنلاین تحلیل های کاربردی، به شما برای آموزش معامله گری کم ریسک و در عین حال سود ده کمک می‌کند. دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی یکی از آموزش های تخصصی اینوست یار برای تمامی کسانی است که می‌ خواهند به معامله گری حرفه‌ای تبدیل شوند. 
                
 

بررسی مزیت ها و معایب بازار های مالی
بازار بورس و فرابورس یکی از انواع بازارهای مالی هستند که تحت نظارت سازمان های مختلفی قرار دارند تا امکان تقلب و خطا را در این بازار به صفر برسانند. معامله گران می توانند از نواسانات برخی از سهام ها سود خوبی به دست بیاورند.

یکی از معایب بازار سهام ایران فعالیت ۴ ساعته و از روز شنبه و چهارشنبه است. بنابراین تریدر های بورسی امکان فعالیت تمام وقت در این بازار را ندارند و با پایان فعالیت آن در ظهر، باید تا فردا صبر کنند.

بازار های بین المللی هم معامله‌گران زیادی را به خود جذب کرده است. بازار ارزهای بین المللی خیلی از مشکلات بازار های بورس ایران را ندارد و تریدر ها می توانند به طور شبانه‌روزی در ۵ روز هفته فعالیت کنند. این بازار بزرگترین بازار مالی دنیاست.

اصلی ترین عیب این بازار سرعت زیاد نوسانات آن است که باعث می‌ شود خیلی از تازه وارد ها تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

مورد بعدی بازار ارز دیجیتال است که این روزها زیاد در مورد آن می شنویم و با نام بیت کوین شناخته شده اند. این بازار ۲۴ ساعته است و هر روز هفته فعالیت دارد و حتی یک ساعت هم تعطیل نمی باشد. بازار ارز دیجیتال یکی از پر ریسک ترین بازار دنیاست. همان طور که می توانید سرمایه خود را در این بازار ۱۰ برابر کنید همچنین امکان به صفر رسیدن آن هم وجود دارد. پس معقولانه و منطقی عمل کنید.

با توجه به تمامی مواردی که گفته شد می توان فهمید که تفاوتی ندارد در کدام بازار فعالیت می‌ کنید، باید قبل از معامله گری در این بازار ها دانش آن را از طریق افراد خبره کسب کنید. مدرسان اینوست یار با سابقه ای طولانی فعالیت در این بازار ها به شما کمک می کنند تا بتوانید سنجیده و کاملا علمی معامله گری را یاد بگیرید و کسب سود کنید.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد معامله گری در این بازار ها این است که سرمایه ای از خود را وارد بازار های مالی کنید که با از دست دادن ناراحت نشوید. پولی که از فروش دارایی خود و یا مخارج مهم و اصلی خود به بازار های مالی وارد می کنید، نه تنها استرس و تنش زیادی برای شما ایجاد می کند، بلکه باعث می شود هیجان زده عمل کنید و همین عامل باعث ضرر شما در بازار های مالی می شود.

اینوست یار، همراه شما برای معامله گری تخصصی و علمی
اینوست یار دقیقا به همین دلیل خلق شد. اینوست یار خلق شد تا افراد را در مسیر درست معامله گری در بازارهای مالی قرار دهد. به افراد کمک کند تا عاقلانه معامله گری کنند. اینوست یار می خواهد یار شما در بازارهای مالی باشد. قواعد معامله گری را از معامله گران موفق و مقالات و کتاب های علمی استخراج می کند. آن ها را با ۷ سال تجربه فعالیت خودش در بازارهای مالی بهینه سازی کرده و با رعایت قواعد و تکنیک های آموزش های جذاب، در قالب دوره های آموزشی آنلاین در اختیار شما می گذارد.

مدرسان اینوست یار در تمامی دوره های آموزشی امکان پرسش و پاسخ را برای افراد از طریق کارگاه آنلاین فراهم می کنند تا افراد بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین، اصولی آموزش ببینند و ابهام های پیش آمده خود را از مدرس دوره ها بپرسند.

معرفی دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی اینوست یار
در بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال یکی از مهم ترین روش های تجزیه و تحلیل است. این نوع تحلیل رفتار بازار را بر اساس حرکت قبلی قیمت و داده های حجم معاملات پیش بینی می کند. تحلیل تکنیکال یکی از اساسی ترین تحلیل های مورد نیاز معامله گران است؛ بنابراین یکی از پیش نیاز های ورود به بازار های مالی آموزش تحلیل تکنیکال است. اینوست یار به صورت مرحله به مرحله و کاملا تخصصی این تحلیل را به شما آموزش می دهد.
مفاهیم ارائه شده در دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی:
  • آشنایی با نرم افزار و پلتفرم تحلیل تکنیکال
    آشنایی با مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال
    آموزش مقدماتی خطوط کشی در تحلیل تکنیکال
    الگوهای شمعی ژاپنی مهم در تحلیل تکنیکال
  • آموزش مقدماتی اصطلاحات معاملاتی
    الگوهای کلاسیک قیمتی بازگشتی
    الگوهای کلاسیک قیمتی ادامه دهنده
 
علم تحلیل تکنیکال در تمام بازار های مالی یکسان است و فرقی ندارد که شما در چه بازاری قصد فعالیت دارید؛ اما هر بازاری ویژگی های منحصر به فرد خودش را نیز دارد که این ویژگی ها در دوره های آموزشی مجزا به صورت تک درس مثل دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی در سایت اینوست یار ارائه شده اند.
 

مزیت های شرکت در دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی
این دوره مباحث‌ پایه ‌ای تحلیل تکنیکال را به صورت کاملا کاربردی، همراه با مثال‌های واقعی به صورت کاملا تخصصی در اختیار شما قرار می‌ دهد. همچنین امکان برگزاری کارگاه رفع اشکال برای کسانی که در این دوره شرکت کرده‌اند، وجود دارد. پس زمان را از دست ندهید و از این فرصت ارزشمند استفاده کنید.

شرکت در دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی نیاز به داشتن تحصیل و دانش مرتبط ندارد. تنها پیش نیاز شرکت در این دوره دقت و همراه شدن شما با مدرس است. این دوره ها بر اساس مقالات علمی جدید تدریس خواهد شد. پس زمان را از دست ندهید و برای معامله گری مطمئن و کسب سود، آموزش خود را شروع کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *