جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ ؟

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 752876
چرا سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ ؟
سرمایه گذاری در منطقه 22 در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می آید.
منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است.

از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است.

مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های زیبای رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای پاک تهران می باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است. از اینرو ما نیز در کنار شما برای یک سرمایه گذاری مطلوب داشته هایمان را گردآورده ایم و شما را به این بهشت سرمایه گذاری دعوت می نمائیم.امیدوارییم مشاوری امین برای شما باشیم.
 
پیش فروش، سرمایه گذاری و خرید املاک در منطقه 22 با مشاورین مسکن رسام
مشاورین مسکن رسام با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه املاک، با کادری مجرب، جوان و تحصیلکرده آماده ارائه مشاوره رایگان جهت پیش خرید، سرمایه گذاری و خرید املاک با کاربری مسکونی، تجاری و اداری در منطقه 22 تهران می باشد.

فعالیت های مسکن رسام در منطقه 22
  • خرید و فروش: ما با افتخار حاصل تجربه و داشته هایمان را برای خرید و فروش املاک به شما هدیه می دهیم. بهترین املاک تجاری، اداری و مسکونی را با بهترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان برای شما فراهم خواهیم نمود. آغاز دوستی هایمان با شما از خرید و فروش شروع خواهد شد ولی پایانی برای آن متصور نیستیم. ما را از سلیقه خود مطلع سازید تا همراه رویاهایتان باشیم.

    پیش فروش و امتیاز: ارتباط مستمر با دفاتر و هیات مدیره تعاونی های مسکن موجود در منطقه 22 و امین قرار گرفتن در کارهای اجرایی باعث گردیده بتوانیم بهترین امتیازها و پیش فروش ها را در اختیار داشته باشیم و گلچینی از امتیاز ها و پیش فروش های موجود در منطقه را به شما عرضه نمائیم. از هنگام خرید تا تحویل گرفتن پروژه در کنارتان خواهیم ماند.

    مشارکت در ساخت: همکاران ما در دفتر مهندسی پروژه ها، شهرداری منطقه، ثبت اسناد و … کابوس ساخت و ساز را برای شما مالکان محترم شیرین و رویایی خواهند نمود. ما را در کنار خود داشته باشید تا هنر ساخت و ساز را به شیرینی تجربه نمایید. مشارکت در ساخت ، مدیریت پیمان، تامین مصالح و کلیه مراحل اجرا با نمونه های متعدد کاری
 
 
در ادامه نمونه ای از فرصت های سرمایه گذاری در املاک منطقه 22 قابل مشاهده هستند.

پروژه مسکونی میعاد
پروژه مسکونی میعاد در لوکیشنی ایده‌آل در منطقه ۲۲، در همسایگی دریاچه چیتگر، زمینی به مساحت تقریبا ۱۸۰۰ متر و سه نبش، دسترسی سر راست ازاتوبان شهید خرازی و … واقع شده است. این مجموعه حدودا ۱۰۰ واحدی در یک بلوک ساخته خواهد شد و هم اکنون مرحله تجهیز کارگاه آن در حال پیشروی می باشد. لازم به ذکر است واحد های پروژه مسکونی میعاد در سه تیپ حدودی ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری خواهد بود. طبق اعلام تعاونی مربوطه قرارداد ساخت واحدها علی الحساب حدوداً ۷ میلیون تومان (به قیمت تمام شده) خواهد بود. هزینه قراردادتراکم و امتیاز جداگانه دریافت می شود. زمان اعلام شده جهت تحویل پروژه ۳۶ ماه و رژیم اقساط قرارداد ساخت آن متعاقبا به اعضا پروژه اطلاع رسانی خواهد شد. تعاونی شهید مهدی خلیلی، سازنده این پروژه که از تعاونی های خوش‌نام و با سابقه در سطح منطقه می‌باشد تمامی امکانات رفاهی لازم و به‌روز را برای این مجموعه پیش بینی کرده است.

مجتمع تجاری اداری لکسون
مجتمع تجاری اداری لکسون در ارتفاعات شمال غرب تهران در منطقه ۲۲ تهران با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه و جنگل چیتگر قرار گرفته که قرارگرفتن در نوار ساحلی دریاچه چیتگر موقعیتی بسیار عالی به این پروژه خواهد داد. از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه می‌توان به دسترسی آسان به پنج مسیر ارتباطی اصلی تهران شامل آزاد راه تهران – کرج، بزرگراه همت غرب، بزرگراه رسالت غرب، آزادراه تهران – شمال، بزرگراه آزادگان و همچنین ایستگاه مترو چیتگر اشاره نمود.

زیربنای کل احداثی پروژه تجاری اداری لکسون ۷۲۰۰۰ متر مربع می باشد که از این متراژ حدود ۷۵۰۰ متر بنای مفید تجاری و حدود ۲۱۵۰۰ متر بنای مفید اداری خواهد بود، این برج شامل ۳۰ طبقه که ۸ طبقه آن منفی ۱ طبقه همکف و ۲۱ طبقه آن مثبت می باشد، این برج حدود ۱۰۰۰ پارکینگ عمومی و اختصاصی را در طبقات ۸- الی ۱- خود قرار داده که با ۱۲ آسانسور و با برنامه های تعریف شده مراجعین را به واحدهای تجاری و اداری مورد نظر می رسانند.

واحد های اداری پروژه لکسون در دو تیپ اداری (Office) و اداری اقامتی (Home Office) و از متراژ حدودا ۸۰ الی ۲۰۰ مترمربع جهت واگذاری موجود می باشد.

همچنین متراژهای واحدهای تجاری این پروژه از حدود ۴۰ الی ۳۰۰ متر مربع جهت واگذاری موجود می باشد.

از پروژه های مناسب جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 علاوه بر پروژه مسکونی میعاد و پروژه لکسون می توان به پروژه مسکونی هما پارسه، پروژه تجاری مسکونی زاگرس، پروژه تجاری اداری آرتمیس، پروژه مسکونی شمیم رحمت و ... اشاره نمود.
 
پروژه مسکونی نیکان (با قابلیت اخذ 300 میلیون تومان وام)
پروژه مسکونی تجاری نیکان متعلق به تعاونی ثمین اجرای دقیق زیر مجموعه صنایع دفاعی کشور با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۰۱۸۸۶  می باشد که در مروارید شهر (منطقه ۲۲) در حال اجرا می باشد. پروژه مسکونی نیکان دارای ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان وام روی قرارداد ساخت می باشد. پروژه نیکان دارای زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع (پس از اطلاحی ۱۳۳۳۸ متر مربع)، تراکم مفید ۳۴۸۰۰ متر مربع و حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری می باشد. زمین مذکور دارای پهنه M114 و دارای سند شش دانگ می باشد. متراژ واحدهای مسکونی این پروژه از ۷۰ تا ۱۲۶ متر مربع و واحد های تجاری آن از ۲۰ تا ۲۸ متر مربع (بسته به تغییر نقشه قابل تغییر است) و در مجموع در فاز اول پروژه دارای ۳۴۸ واحد می باشد. طبق اطلاعیه شماره ۹ تعاونی ثمین اجرای دقیق این پروژه در فاز اول دارای ۳ بلوک می باشد که شامل ۹ طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و ۴ طبقه شامل پارکینگ و انباری می باشد. مدت زمان اعلامی جهت تحویل واحدها ۴۸ ماه از زمان شروع به کار پروژه می باشد. طبق اعلام تعاونی قراردادساخت واحدهای این پروژه از قرار متری ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و علی الحساب خواهد بود. که از این مبلغ تا متری ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (۳۰۰ میلیون تومان برای واحد ۱۰۰ متری) قابلیت اخذ وام دارد.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه پیش فروش در منطقه 22 و یا سرمایه گذاری و خرید در منطقه 22 به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

تماس با ما: 44761512-021      09203107959     09121372901     09120209235 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *