سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۱

ارزش پالایشی یکم در ۴ بهمن ۱۳۹۹

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 752464
امروز ۴ بهمن ماه ۹۹ واحد‌های صندوق‌ ای تی اف دوم موسوم به پالایش یکم ۱۰ درصد افزایش قیمت داشت.
ارزش پالایشی یکم چقدر رشد کرد؟
به گزارش جهان نيوز، صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش که طی هفته‌های اخیر به نصف قیمت روز پذیره نویسی رسیده بود، دو روز است که صعودی شده و از صف فروش به صف خرید تغییر وضعیت داده است. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۴ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.

در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۲.۴۸ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴۹۹ درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۴.۹۱ و ۴.۶۸ درصد رشد داشتند.

ارزش پالایشی یکم ۴ بهمن ماه ۹۹
امروز شنبه ۴ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۷۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۷۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.


مرجع : نبض بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیّدمحمّدزعفرانچی
United Kingdom
امیدوارم صد هزارتومان باشد