سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

ارزش پالایشی یکم در ۲۰ دی ۹۹ +جدول

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 751010
پالایش همچون هفته گذشته روز معاملاتی منفی را سپری کرد و با قیمت پایانی ۶۶۸۱۰ ریال و ۳.۱۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل معامله شد.
ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟
به گزارش جهان نيوز، تا امروز ۲۰ دی ماه ۹۹، سهامداران صندوق پالایش که در شهریور آن را از دولت خریداری کرده‌اند، ۳۴ درصد ضرر کردند.

تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۲۰ دی ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند.

شپنا و شتران امروز جزء نماد‌های پرتراکنش بازار بودند و شپنا امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

شتران با ۴.۷۶ درصد منفی با قیمت پایانی ۹۰۰۰ ریال جزو ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت بود.

شپنا با ۴.۳۲ درصد منفی، شبریز با ۳.۶۵ درصد منفی و شبندر با ۴.۵۴ درصد منفی به کار خود در اولین روز معاملاتی هفته پایان دادند.

ارزش پالایشی یکم ۲۰ دی ۹۹
امروز شنبه ۲۰ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۹۶ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداحق مارو ازتون بگیره
Iran, Islamic Republic of
درست میشه نفروش
Iran, Islamic Republic of
هر قدر شما بیان کرده باشید باید دید سیالستگذاران چی؟!