جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۸

شب زنده داری عزاداران شهادت سلیمانی و ابومهدی در مسیر فرودگاه بغداد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 750220
خیابان فرودگاه بغداد محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم اینک به محل برپایی مراسم باشکوه گرامیداشت یاد آنها تبدیل شده است.
به گزارش جهان نيوز، خیابان «ابومهدی المهندس» ( فرودگاه سابق) منتهی به فرودگاه بین المللی بغداد که خودروی حامل حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان سال گذشته در آنجا هدف حمله آمریکا قرار گرفت، امشب به محل برپایی مراسم سالروز شهادت این فرماندهان مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین نیوز، جمعیت انبوهی از شهروندان عراقی قرار است تا نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه برابر با سوم ژانویه(ساعت ارتکاب جنایت آمریکا علیه فرماندهان مقاومت) در آنجا شب زنده داری کنند.

مردم با روشن کردن شمع در برابر تصاویر شهدای آن حمله تروریستی آمریکا، خواندن ادعیه و همچنین حضور در مراسم ویژه‌ای که به همین مناسبت در آنجا در حال برگزاری است، یاد آنها را گرامی داشتند.

چندین موکب هم با تهیه غذا و نوشیدنی در حال ارائه خدمات به عزاداران هستند.
 







آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم با معرفت و قدرشناس
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این غیرت و قدرشناسی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر رایی که اخیرا ممتنع اعلام کردند!!!!
منافع ملی
Iran, Islamic Republic of
اون رأی ممتنع , رأی این مردم نبود . رأی دولتی بود که رئیسش در غربزدگی دست کمی از برخی مسئولین ما نداره .
Iran, Islamic Republic of
ااین مردم که تجمع کردن مگه چندنفر شاید4هزارنفرباشن که اینهاهمش خانواده ی حشدالشعبی هستن بااین جمعیت که نمیشه بگی اینانماینده ی همه ی مردم عراق هستن
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه خیلی دوست داری به تبعیت از دشمنان قسم خورده اسلام و بوقهای تبلیغاتیشون امثال بی بی سی و رادیو فردا و منوتو و... اکثریت مردم عراق را بعنوان دشمنان خونی مردم ایران معرفی کنی!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم با غیرت و مهمان نواز عراق
کاظم
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر ما ضعیف عمل کردیم عراقی ها مراسم باشکوه گرفتند..