شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۸

دستگیری سارقان خشن کرمانشاه +جزئیات

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب: 747758
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به‌همراه داشت، خبر داد.
دستگیری سارقان خشن کرمانشاه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ 11 آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا، کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند.

جاویدان بیان کرد: تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان کرمانشاه با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان‌های یادشده عازم شهرهای محل اختفای زورگیران شده در عملیات‌هایی حساب‌شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت‌گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

جاویدان با تأکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست تأکید کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبه‌رو می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به هماهنگی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به‌سرعت دستگیر می‌شوند و به سزای عمل خود خواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر
منتقم کرار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلاوران سخت کوش و دلاور و همیشه گمنام ناجا. امنیت اتفاقی نیست
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دست خوش دمتون گرم پلیس
Russian Federation
تو را به خدا قسم افرادی که زورگیری می کنن هرگز آزاد نکنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر خودت و سر تیتر اخبار گواد .مردم کرمانشاه این طوری خراب نمی شن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز مردم کرمانشاه مردانگی دارن غیرت و شرف و ناموس دارن هیچ وقت ب یک ضعیفه همچین کاری نمی کنند اینا اصالتا اهل کرمانشاه نیستند حیوان هستن بله مردم کرمانشاه شرف دارن خدا شاهده بیوگرافی اینارو دربیارین کرمانشاهی نیستن
استقلال
United Arab Emirates
خودم کرمانشاهی هستم و کاری نداریم اون دو نفر اهل هر جایی باشن
آخه تیر خورده تو کمرشون نمیتونن نون حلال در بیارن ،.