جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۴

تحرکات مشکوک و بی سابقه آمریکایی ها در عراق

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 749461
یک منبع امنیتی عراقی امروز شنبه به تحرکات مشکوک و بی سابقه نظامیان آمریکایی در پایگاهی نظامی در اربیل در اقلیم کردستان عراق، اشاره کرد.
تحرکات مشکوک و بی سابقه آمریکایی ها در عراق
به گزارش جهان نيوز، به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز شنبه از تحرکات مشکوک و بی سابقه نظامیان آمریکایی در پایگاهی نظامی در اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

این منبع بیان کرد: نظامیان آمریکایی تحرکات شدید و بی سابقه ای را در پایگاه نظامی الحریر در اربیل به اجرا درآورده اند و علاوه بر جابجایی مشکوک، در حال تحکیم این پایگاه هستند.

منبع امنیتی عراقی همچنین اعلام کرد: کنسولگری آمریکا در ناحیه عینکاوه در شهر اربیل هم در حال اقداماتی برای تحکیم و مصون نگه داشتن این کنسولگری است و در جاده منتهی به کنسولگری هم پست های بازرسی و امنیتی ایجاد شده است.

این منبع عراقی در ادامه افزود: از چند روز قبل نظامیانی از شمال سوریه به این پایگاه وارد شده اند و نیروها در آن تقویت شده اند و نظامیان آمریکایی شبانه روز در حال رصد اوضاع هستند و پهپادهای آمریکایی در آسمان منطقه در حال پرواز هستند و لحظه ای فرود نمی آیند.

قبلا اعلام شده بود که سفارت آمریکا کارکنان خود را به اربیل منتقل کرده است که سفارت واشنگتن در بغداد آنرا رد کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق: بر حق مقاومت در اخراج نظامیان آمریکایی تاکید می‌کنیم
Iran, Islamic Republic of
گروه «قاصم الجبارین» مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق را برعهده گرفت
گروه «قاصم الجبارین» مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق را برعهده گرفت
جمعه 5 دی 1399 - 21:07

گروه قاصم الجبارین عراق ضمن برعهده گرفتن مسئولیت عملیات‌های روز جمعه علیه کاروان‌های آمریکا، درباره نقشه آمریکا در عراق هشدار داد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی بن سلمان دست به دامن بایدن می‌شود
چوبین
Iran, Islamic Republic of
منتظر اتفاق ناگوار بعدی باشید.