سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
پس از اتهامات وارده؛

سکوت پزشک مارادونا شکست

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 746800
پس از اتهاماتی که به پزشک دیه‌گو مارادونا درباره مرگ این اسطوره فوتبال دنیا وارد شد، وی سکوتش را شکست و گفت: مارادونا غیرقابل کنترل بود.
سکوت پزشک مارادونا شکست
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، پس از مرگ «دیه‌گو آرماندو مارادونا»، لحظه مرگ این اسطوره فوتبال مورد تردید قرار گرفت و خیلی‌ها پزشک او را مقصر اصلی مرگ وی تلقی کردند.

گفته می‌شود «لئوپولدو لوکه» پزشک مارادونا حتی برای تحقیقات به اداره پلیس احضار شده است.

با این حال «لوکه» روز گذشته سکوت خود را شکست و درباره مرگ مارادونا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لوکه گفت: تا آنجا که ممکن بوده از مارادونا مراقبت کرده و حتی کارهای غیرممکنی را انجام داده است.

پزشک مارادونا در حالی که گریه می‌کرد، به رسانه‌های حاضر در یک نشست خبری گفت: آیا می‌خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟ من مسئول دوست داشتن، مراقبت، بهبودی و افزایش عمر مارادونا بودم. مسئولیت من همین بود.

لوکه ۳۹ ساله در این نشست خبری خود را دوست مارادونا دانست و گفت: من مارادونا را مثل یک پدر می‌دیدم نه مثل یک بیمار.

وی ادامه داد: من یک جراح مغز و اعصاب هستم. من شخصی هستم که از مارادونا مراقبت کردم و به کارم افتخار می‌کنم. چیزی برای پنهان کردن ندارم و در اختیار عدالت هستم.

پزشک مارادونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: دیه‌گو غیرقابل کنترل بود. او مجبور بود به یک مرکز توانبخشی مراجعه کند اما چنین چیزی نمی‌خواست. او حتی نمی‌خواست یک نفر همراه داشته باشد.

لوکه یادآور شد: دیه‌گو بسیار ناراحت بود. او می‌خواست تنها باشد و این به این دلیل نبود که خانواده‌اش یا دخترانش را دوست ندارد. دیه‌گو شجاع بود و شخصیت قوی داشت.

مارادونا هفته گذشته و در حالی که ۶۰ سال داشت، در منزل شخصی خود به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی از دنیا رفت. وی پیش از این یک جراحی روی مغزش انجام داده بود.

رسانه‌های آرژانتین و وکیل مارادونا مدعی بودند دیر رسیدن آمبولانس و کوتاهی پزشک وی، یکی از عوامل مرگ مارادونا بوده است و خواهان تحقیقات پلیس در این زمینه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *