سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲

اظهارات جالب آقای خاص درمورد مارادونا

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 746376
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام بابت درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین ابراز تأسف کرد و ناگفته‌های جالبی از رابطه‌ خود با او بیان کرد.
اظهارات جالب آقای خاص درمورد مارادونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از پیروزی 4 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) مردانش مقابل تیم لودوگورتس رازگراد بلغارستان و قرار گرفتن در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بابت درگذشت دیه‌گو مارادونا ابراز تأسف و فاش کرد که چگونه اسطوره فقید فوتبال آرژانتین برای روحیه دادن به او پس از باخت‌هایش تلاش می‌کرد.

مورینیو درباره درگذشت مارادونای 60 ساله که چهارشنبه شب بر اثر ایست قلبی جان سپرد، گفت: دیه‌گو می‌دانست که من بعد از پیروزی‌های به تماس تلفنی نیاز ندارم اما این را هم می‌دانست که در لحظات سخت چگونه به من دلداری و امید بدهد. هر وقت مشکلی داشتم و تیمم می‌باخت او تماس می‌گرفت و می‌گفت: «مو (مورینیو)، فراموش نکن که تو بهترین هستی». او همیشه اینگونه بود. دلم برایش تنگ می‌شود.

مورینیو سپس به اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش و حریف بلغارستانی رخ داد اشاره داشت و اعتراف کرد که از صداقت بیش از اندازه بازیکن تیمش هری وینکس درباره شانسی بودن گل زیبای از راه دورش خوشش نیامده است.

ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام با شوتی از فاصله‌ 45 متری گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در پایان بازی گفت که هرگز با آن شوت قصد گلزنی نداشته اما به صورت کاملاً اتفاقی شوتش وارد دروازه شد. او گفت: «دوست دارم که اینجا بنشینم و بگویم که من این گل زیبا را زدم اما باید صادقانه بگویم که من قصد گلزنی نداشتم. دیدم که گرث بیل فرار کرده ات و می‌خواستم توپ را برای او بفرستم.» مورینیو درباره اظهارات وینکس گفت: او دیگر بیش از اندازه صداقت به خرج داده است! به همین خاطر من از او راضی نیستم. وقتی که چنین گلی می‌زنی باید بگویی که قصد داشتی و تلاشت را هم کرده‌ای که آن را به ثمر برسانی اما وینکس پسر خوبی است و صادقانه حرفش را زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *