جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵

آمریکا مسئول اصابت راکت به محوطه داخلی سفارت ایران در کابل است

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 745872
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله تروریستی به کابل، نمونه‌ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم‌پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان و مسئولیت مستقیم آن متوجه این کشور است.
آمریکا مسئول اصابت راکت به سفارت ایران است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اخبار منتشر شده در ارتباط با اصابت چندین راکت به شهر کابل و ازجمله اصابت یک راکت به بخشی از محوطه حیاط سفارت کشورمان، با محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی که مردم افغانستان و اماکن غیر نظامی را مورد حمله قرار می‌دهد و همچنین با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان خصوصاً خانواده قربانیان این اقدام تروریستی اظهار داشت: در حمله تروریستی موشکی روز جاری به نقاط مختلف شهر کابل و از جمله محله دیپلماتیک این شهر، طبق بررسی‌های به عمل آمده تا این لحظه حداقل یک راکت به محوطه داخلی سفارت ایران در کابل اصابت کرده که در نتیجه آن آسیب‌های جزیی به برخی تاسیسات و تجهیزات سفارت وارد شده است. در عین حال خوشبختانه هیچ خطری متوجه پرسنل سفارت کشورمان نشده است.

خطیب زاده این حمله تروریستی را نمونه‌ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن‌را متوجه این کشور دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از آقایانی که گذرنامه آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای اروپایی را دارند و به قول معروف دو ملیتی هستند و فرزندان و خانواده‌هایشان در آن طرف مرزها زندگی و تحصیل می‌کنند، چه توقعی می‌توان داشت .
Iran, Islamic Republic of
دولت مانند غریقی است ووو
Iran, Islamic Republic of
به کسانی که در داخل کشور با روی کار آمدن بایدن در آمریکا به فکر مذاکره و رابطه با آمریکا افتاده‌اند باید گفت ارباب آنان در حال سقوط قرار گرفته فلذا تلاش بیهوده نکنند.
علی
Luxembourg
اونوقت کی مسئول اصابت چندین و چند راکت به سفارت آمریکا در بغداد است؟؟ لابد اون هم خود آمریکا؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. چون شیطان بزرگ علیرغم مصوبات مجلس عراق و خواست مردم عراق، همچنان به صورت غیرقانونی و باقلدری عراق را ترک نمی کند.