شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۷

رونمایی از مجسمه زن برهنه در کیش!

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 744946
٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش، شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه در آن بودیم.
رونمایی از مجسمه زن برهنه در کیش!
به گزارش جهان نيوز، آرش منوچهری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص اقدامات ضدفرهنگى که در جزیره صورت مى گیرد، گفت: در ادامه ترویج بی بند و باری و افزایش بی حجابی در جزیره کیش، ٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه بودیم.

منوچهری افزود: شرکت عمران آب و خدمات شهری، متولی ساخت این مجسمه‌ها بوده و لازم است پاسخگو باشند؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش هم اعلام کند که چرا هزینه‌های گزافى برای ساخت هیکل‌های بی ارزش و ضدفرهنگی صرف کردند و آیا این اقدام از روی غفلت صورت گرفته یا هوشمندی؟
 

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش بیان کرد: اگر نمی‌توانید جلوی بی بند و باری و بی حجابی در جزیره کیش را بگیرید، لااقل با ساخت چنین مجسمه هایى به ترویج مسائل ضدفرهنگی نپردازید.

وی اظهار کرد: بیت المال را صرف فعالیت‌های ضد دینی و ضد فرهنگی خود نکنید چرا که با اینکار دل خانواده‌های شهدا و بسیجیان و مذهبیون کیش را خون مى کنید. تکلیف را مشخص کنید، یا مجسمه این زن برهنه را از باغ بر مى دارید یا آن را پودر و نابود خواهیم کرد.
برچسب ها: کیش مجسمه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب ذهنی . زن برهنه را از این مجسمه دراوردید ....?!!!
Iran, Islamic Republic of
چه مجسمه زشتی!!
Iran, Islamic Republic of
این جزیره اینقدر بی‌در و پیکره که هیچ مسئولی کاربلدی نداشته ...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الان یه عده هنرمند میان میگن این نماد فرشته است و شما دهنتون خرابه که از یه اثر هنری برداشت بد کردین
کیشوند
Iran, Islamic Republic of
به یمن مدیریت سکولار اصلاح طلبان در جزیره کیش بی حجابی ( نه بد حجابی) امری عادی و عرفی شده
تستر
Iran, Islamic Republic of
اینها دارند تست می زنند و حساسیت ها را می سنجند.
Iran, Islamic Republic of
پیدا کردن نفوذی ها کاری ندارد شعبه نیروهای امنیتی کیش کجایند ؟گفتند منظقه آزاد ولی نه بی بندوبار ؟