شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵
مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران:

متأسفانه برخی مسئولان ما توانمند نیستند و فقط منتظرند تا مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح کنند و آنها بگویند در «اجرای منویات رهبری»!/ الان شاهد این هستیم که ستاد تنظیم بازار نه تنها کار نمیکند، بلکه تخریب هم میکند/ نام سازمان تعزیرات را باید عوض کرد و گذاشت سازمان تعطیلات!

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 744631
مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران نسبت به انفعال سازمان تعزیرات حکومتی در قبال کنترل گرانی‌ها واکنش نشان داد و این نهاد را سازمان تعطیلات نامید.
یک عده فقط می‌گویند طبق منویات رهبری!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد محمدی گفت: متأسفانه برخی مسئولان ما توانمند نیستند و فقط منتظرند تا مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح کنند و آنها بگویند در "اجرای منویات رهبری". آنها کار نمی‌کنند و رهبر انقلاب گله می‌کنند، خوب بیایند در قبال مسئولیتی که دارند کار کنند تا رهبر از آنها تشکر کند.

وی افزود: سازمان تعزیرات مدعی است به‌دلیل نقص قوانین نمی‌تواند نقش تأثیرگذاری در کنترل بازار و گرانی‌ها داشته باشد؛ بله، شرایط عوض می‌شوند اما قوانین ثابت می‌مانند ولی با وجود قوانین ناقص کار کردن هنر است. ما هم با همین قوانین کار می‌کردیم و راه‌اندازی گشت‌ تعزیرات و ساماندهی میدان‌ها با همین قوانین انجام شد.

محمدی تأکید کرد: مسئولین تعزیرات باید تحول‌گرا باشند و با ابزار موجود کار کنند و در کنترل گرانی‌ها اثرگذار باشند.

مدیرعامل تشکل مردمی پیشگیری و مبارزه با فساد در ادامه سخنانش با بیان اینکه کم‌کاری مشکل تمام قوه‌هاست، اظهار کرد: این مشکل همه‌جایی است؛ وگرنه با همین قوانین موجود که ایراد هم دارد، می‌توان کارهای زیادی انجام داد.

وی ادامه داد: الآن شاهد این هستیم که ستاد تنظیم بازار نه‌تنها کار نمی‌کند، بلکه تخریب هم می‌کند. نام سازمان تعزیرات را باید عوض کرد و گذاشت سازمان تعطیلات! افرادی که در حوزه کنترل بازار مسئولیت دارند فقط به‌دنبال توجیه این هستند تا اینکه بخواهند راهکاری بر اساس قوانین موجود بیابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ع.د
Iran, Islamic Republic of
باید به این بزرگوار که حالا منتقد تعزیرات شده باید گفت یک گزارشی ازعملکرد دوران خودش را ارائه بدهد.
Iran, Islamic Republic of
.. هم مالیات ارزش افزوده بیشتری می‌گیره و هم از جریمه گرانفروشی درآمد داره دولتی ها .......!!
Iran, Islamic Republic of
براستی کار این سازمان های عریض و طویل چیه ؟؟
Iran, Islamic Republic of
دیگه نیازی به تعزیرات نداریم بایدن که آمد مشکلات اقتصادی و بیکاری و ... بالمره و یکجا حل خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد رهبر مملکت از گرانی برخی کالاها و ضرورت هماهنگی مسولان و استفاده از توان مردم یعنی بسیج ، ساعت بعددو تا وزیر جلسه گذاشتند و رسانه ای کردند ولــــــــــــــی چه فایده که بسیج نبود!!! .