جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با خانواده شهید آمر به معروف و نهی از منکر/ تاکید آیت‌الله رییسی بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت محمد محمدی

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 742998
رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
تماس آیت الله رئیسی با خانواده شهید آمر به معروف
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکرایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

آیت الله رییسی افزود: این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رییس قوه قضاییه در پایان تاکید کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و انشاالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جناب رئیسی به عنوان مدعی العموم ورود پیداکنند و حکم اعدام این اشرار راصادر فرمایند و معطل اولیای دم نمانند.
Iran, Islamic Republic of
خداقوت .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این اشرار را به جزای عمل کثیفشون برسونید .