جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رسول‌پناه: طلب برانکو کامل تسویه شد

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 743594
سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس از پرداخت تمام مطالبات سرمربی کروات سابق سرخ پوشان خبر داد.
رسول‌پناه: طلب برانکو کامل تسویه شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام این خبر اظهار داشت:خدا را شکر می کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزارپرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا دشوار و سخت بود.

وی  افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادارتیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر 2 ساله درپرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *