جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

رسول‌پناه: امیدوارم پول برانکو را از طریق وزارت امورخارجه پرداخت ‌کنیم/باید با دلار 30 هزار تومانی تسویه کنیم

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 742126
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین و مطمئن‌ترین راه انتقال پول از مسیر قانونی وزارت امور خارجه است.
پرداخت پول برانکو با دلار ۳۰ هزار تومانی
به گزارش جهان نيوز،  مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران در مورد مطالبات برانکو از پرسپولیس گفت: پیگیر پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. امروز بخشی از این مطالبات تأمین شده و همان طور که به ما خبر دادند مابه التفاوت آن را کارگزار باشگاه تأمین خواهد کرد تا مطالبات برانکو را پرداخت کنیم و از شرمندگی این مربی دربیاییم.

واقعا شرایط سخت است و کسی هنوز کمکی به پرسپولیس نکرده است، اما کارگزار بخشی از این مطالبات را تأمین کند و ما آن را در اختیار آقای برانکو قرار بدهیم.

وی در مورد این که آیا راه انتقال پول به برانکو را پیدا کرده‌اید و با وزارت امور خارجه در این باره صحبت داشته‌اید، گفت: بله، بهترین راه انتقال، انتقال از راه قانونی خودش است. چون مبلغ بالاست و خطرناک است و ان‌شاءالله بتوانیم از طریق قانونی که همان وزارت امور خارجه است پول را منتقل کنیم.

رسول پناه در باره این که ظاهرا به خاطر تحریم‌ها مشکلاتی برای انتقال پول وجود دارد عنوان کرد: همه‌اش مشکل است. درست است که برخی گفته‌اند ما می‌توانیم از طریق تهران پول را پرداخت کنیم، اما این حالت کارمزد دارد. بهترین و مطمئن‌ترین راه انتقال پول از مسیر قانونی وزارت امور خارجه است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت محمد نادری با پرسپولیس گفت: چند بار با این بازیکن تماس گرفته‌ایم و منتظریم به باشگاه بیاید. با مدیر برنامه‌هایش هم صحبت کردیم قرار است به باشگاه بیاید ولی هنوز نیامده است.

رسول پناه در مورد وضعیت بشار رسن گفت: امروز باید بخشی از مبلغ قراردادش را پرداخت می‌کردیم، که پرداخت کردیم و منتظریم به ایران بیاید.

وی در مورد این که بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن آپشن‌های قراردادهایشان شاکی هستند، تمرینات این تیم کی شروع می‌شود، گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد اکنون مهم برای ما و همه هواداران دغدغه پول برانکو است. تمام اولویت و تمرکز ما پرداخت مطالبات این مربی است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد این که پیروانی گفته است که طلب برانکو باید با دلار 3 هزار تومانی و در زمان آقای عرب پرداخت می‌شد گفت: این پول باید قبل از دوره عرب پرداخت می‌شد. این مطالبات برانکو مربوط به سال 97 است و شکایتی هم او کرده مربوط به سال 97، دوره آقای عرب بوده است. ایشان هم توجیهات خودشان را داشته است. با دلار 3 هزار تومانی این پول پرداخت نشده و ما اکنون باید این پول را با دلار 30 هزار تومانی بپردازیم. با این همه هزینه‌هایی که باشگاه دارد. فشار روی باشگاه زیاد است و کسی هم نمی‌آید کمک کند، همه فقط طرح و پیشنهاد می‌دهد هیچ کس به معنای واقعی برای کمک نیامده است.

وی در مورد این که آقای علیپور و سایر اعضای هیأت مدیره چه نقشی داشته‌اند و چه کمکی کرده‌اند گفت: بله این که کمک کرده‌اند، کارهایی برای تأمین سرمایه برای پول برانکو انجام داده‌اند و هم پیشنهاد‌ دادند و هم انجام دادند.

رسول پناه در مورد این که برخی از پیشکسوتان هیچ کمکی نکردند و فقط فضای جامعه را ملتهب کردند، گفت: نیت آنها هم خیر است، هواداران باید قضاوت کنند. شما می‌بینید موجی ایجاد شده و همه در حال موج سواری هستند. بله ما وظیفه داریم نسبت به تأمین پول آقای برانکو و وظیفه داریم این پول را پرداخت کنیم. می‌دانم دغدغه همه هواداران است، ‌درکشان هم می‌کنم اما واقعا این را به همه هواداران می‌گویم باشگاه دست تنهاست و کسی هم کمک نکرده است. اگر کسی کمک کرده به ما اعلام کند. متأسفانه هیچ کس نیامده و فقط پیشنهاد داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *