سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۵

چهره ماندگار صدا و سیما آرام گرفت

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 743177
مراسم تشییع و تدفین پیکر تهیه‌کننده سریال‌های ماندگارِ "مختارنامه"، "تفنگ سرپر"، "کلانتر" و "خوش رکاب" در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.
چهره ماندگار صدا و سیما آرام گرفت
به گزارش جهان نيوز، مراسم تشییع «محمود فلاح» در میان جمعی از مدیران تلویزیون، دوستان و همکارانش از مقابل غسالخانه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون و سریال‌هایی چون مختارنامه،تفنگ سرپر و... و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما بود که در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم 12 بهمن 1357 داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال 1375 بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه کننده ادامه داد.

خاکسپارى مرحوم فلاح  با توجه به شرایط ویژه کرونایی و به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری، فقط با حضور خانواده و بستگان درجه یک آن مرحوم برگزار شد. قرار است پس از شکست کرونا، مراسم یادبود و بزرگداشتی در شأن این چهره ماندگار صداوسیما برگزار شود.

محمدحسین جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما و برخی از مدیران تلویزیون در جمع تشییع‌کنندگان دیده می‌شوند.

داود میرباقری که این روزها مشغول ساخت سریال "سلمان فارسی" در شهرک سینمایی نور است، در یادداشتی برای محمود فلاح نوشت:

انالله و انا الیه راجعون
دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته‌مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت‌فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی حبیب زاده میبدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی حیف شد این سرمایه
و نابغه سینمایی را از دست دادیم
خدایش رحمت کند.
نوید
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزت وروحش شاد انشا الله باشهدای جنگ و مدافعین عزیز محشور شود
افسانه
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدش لطفاذنظر نظر من را بذارید
Greece
خدا رحمتش کنه دراین روز عزیز
United Kingdom
مزد ان گرفت که کار کرد