کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهره ماندگار صدا و سیما آرام گرفت

تسنیم , 3 آبان 1399 ساعت 12:21

مراسم تشییع و تدفین پیکر تهیه‌کننده سریال‌های ماندگارِ "مختارنامه"، "تفنگ سرپر"، "کلانتر" و "خوش رکاب" در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.


به گزارش جهان نیوز، مراسم تشییع «محمود فلاح» در میان جمعی از مدیران تلویزیون، دوستان و همکارانش از مقابل غسالخانه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون و سریال‌هایی چون مختارنامه،تفنگ سرپر و... و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما بود که در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم 12 بهمن 1357 داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال 1375 بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه کننده ادامه داد.

خاکسپارى مرحوم فلاح  با توجه به شرایط ویژه کرونایی و به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری، فقط با حضور خانواده و بستگان درجه یک آن مرحوم برگزار شد. قرار است پس از شکست کرونا، مراسم یادبود و بزرگداشتی در شأن این چهره ماندگار صداوسیما برگزار شود.

محمدحسین جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما و برخی از مدیران تلویزیون در جمع تشییع‌کنندگان دیده می‌شوند.

داود میرباقری که این روزها مشغول ساخت سریال "سلمان فارسی" در شهرک سینمایی نور است، در یادداشتی برای محمود فلاح نوشت:

انالله و انا الیه راجعون
دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته‌مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت‌فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.


کد مطلب: 743177

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743177/چهره-ماندگار-صدا-سیما-آرام-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com