يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صدف پک

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 742640
باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران و حرکت فضای مجازی به سویی که در حال تبدیل شدن به اولین منبع جستجو است، وب سایت جدید سایت صدف پک از ابتدای بهار ۹۹ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.
ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صدف پک
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی صدف پک، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ تولید ظروف بسته بندی زعفران، خشکبار ، شیرینی و شکلات از تاریخ  ابتدای سال ۹۹ بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.sadafpack.co در دسترس کاربران و فعالات صنعت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های نمایش محصولات ، جستجو بین محصول و مطالب کاربردی صنعت تحت عنوان وبلاگ به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مهندس علی اکبری با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با محصولات جدید و همچنین تکمیل اطلاعات محصولات شامل ابعاد ، کابرد و سایر اطلاعات مورد استفاده ، پس از این به روز رسانی مد نظر بوده است.

او همچنین افزود
صدف پک شرکتی فعال و قدیمی در حوزه تولید ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی اطلاعات کاملی از محصولات و نیز دانشنامه ای برای استفاده از فعالان صنعت در سایت هستیم.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *