کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت صدف پک

27 مهر 1399 ساعت 9:54

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران و حرکت فضای مجازی به سویی که در حال تبدیل شدن به اولین منبع جستجو است، وب سایت جدید سایت صدف پک از ابتدای بهار ۹۹ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی صدف پک، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ تولید ظروف بسته بندی زعفران، خشکبار ، شیرینی و شکلات از تاریخ  ابتدای سال ۹۹ بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.sadafpack.co در دسترس کاربران و فعالات صنعت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های نمایش محصولات ، جستجو بین محصول و مطالب کاربردی صنعت تحت عنوان وبلاگ به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مهندس علی اکبری با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با محصولات جدید و همچنین تکمیل اطلاعات محصولات شامل ابعاد ، کابرد و سایر اطلاعات مورد استفاده ، پس از این به روز رسانی مد نظر بوده است.

او همچنین افزود
صدف پک شرکتی فعال و قدیمی در حوزه تولید ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی اطلاعات کاملی از محصولات و نیز دانشنامه ای برای استفاده از فعالان صنعت در سایت هستیم.


کد مطلب: 742640

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742640/ارتقا-بهینه-سازی-شرکت-صدف-پک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com