جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

ترامپ در پیام ویدئویی: به زودی برمی‌گردم

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 741446
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی با اذعان به اینکه پیش از رفتن به بیمارستان حال خوبی نداشته، گفت که اکنون احساس بهتری دارد و به زودی برمی‌گردد.
ترامپ در پیام ویدئویی: به زودی برمی‌گردم
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که حال وی خوب است و به زودی می‌گردد.

ترامپ که از بیمارستان نظامی «والتر رید» با آمریکایی‌ها صحبت می‌کرد، در این پیام گفت: «به اینجا آمدم [چون] حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم».

وی با بیان اینکه کادر درمانی به شدت مشغول تلاش برای بهبودی حالش هستند، افزود: «من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی] را به شکلی که شروع کردیم، به پایان برسانیم».

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن اشاره به اینکه به آهستگی در حال خوب شدن است، اذعان کرد: «البته نمی‌دانیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روزها چه اتفاقی می‌افتد».

سناتور «میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا نیز پیش از آن گفته بود که در تماس تلفنی با ترامپ، متوجه شده که او حالش خوب است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مک‌کانل نیز در پیامی توئیتری نوشت: «به تازگی تماس خوبی با رئیس‌جمهور داشتم. حال او خوب به نظر می‌آمد و گفت که احساس بهتری دارد».

پیشتر،   «مایک پنس» معاون ترامپ مدعی شد که احتمالا واکنس ویروس «کووید۱۹» تا پایان سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
مرجع : فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ابتلای ترامپ به کرونا یک بازی بیش نیست. بازی با دو هدف

1. مظلوم نمایی سیاسی در آستانه انتخابات

2. کرونا هراسی مردم برای فروش و تزریق واکسن با این حقه که دیدید کرونا حتی ترامپ را هم روانه بیمارستان کرد!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چگونه یک ایرانی بزرگترین ارتش دنیا را شکست داد؟ (+عکس)
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه همیشه مقابل ایران می‌ایستد/ برای ایران تفاوتی ندارد چه کسی بر سر کار بیاید
سید
Iran, Islamic Republic of
ای بمیری شیطان
مالک
Iran, Islamic Republic of
هدف ترامپ از اعلام ابتلایش به کرونا فقط و فقط در کوتاه مدت سیاسی و در بلند مدت اقتصادی هست..