سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ به تعویق می‌افتد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۵۹
کد مطلب: 741310
کارزار انتخاباتی ترامپ می گوید تمام برنامه‌های انتخاباتی که قرار بوده با حضور وی و همسرش برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد و یا به صورت مجازی برگزار می‌شود.
فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ به تعویق می‌افتد
به گزارش جهان نيوز، کایلی ماکینانی، سخنگوی کاخ سفید گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ماه نوامبر شرکت می‌کند؛ حال او خوب است و از روحیه بالایی برخوردار است.

سخنگوی کاخ سفید افزود: رئیس جمهور می‌خواهد با مردم سخن بگوید؛ آن‌ها به زودی سخنان او را خواهند شنید.

دونالد ترامپ صبح امروز جمعه اعلام کرد که او و همسرش ملانیا ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: آزمایشی که انجام شد نشان داد و من و ملانیا به ویروس کرونا مبتلا هستیم.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: من و ملانیا در قرنطینه به سر می‌بریم و به زودی از کرونا عبور خواهیم کرد.

پس از اعلام این خبر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا تست کرونا انجام داد که نتیجه این تست منفی بود. رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند مایک پنس خود را برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های ترامپ در صورت وخیم شدن حال او آماده می‌کند.

این رسانه‌ها ساعتی پیش نیز گزارش دادند که رئیس جمهور آمریکا معاون خود را به ریاست یک جلسه تلفنی با مسئولان داخلی مکلف کرد.
 
ستاد انتخاباتی ترامپ نیز اعلام کرد تمام فعالیت های انتخاباتی که قرار بود ترامپ به همراه همسرش انجام دهند به زمان دیگری موکول شده و مایک پنس اداره کمپین انتخاباتی او را برعهده خواهد داشت.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *