سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۴

آخرین خبر از واکسن ایرانی کرونا

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب: 732726
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ساخت واکسن ایرانی برای مقابله با کرونا ارائه کرد
آخرین خبر از واکسن ایرانی کرونا
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بهداشت از هر اقدامی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور کار قرار دهد، حمایت می کند.

وی افزود: کمیسیون بهداشت مجلس در جریان ساخت واکسن ایرانی قرار دارد و طبق اطلاعات ما، این واکسن مراحل موفقیت آمیزی را طی کرده اما با رسیدن به مراحل نهایی فعلا فاصله داریم اما امیدواریم که بتوانیم شاهد نهایی شدن مراحل ساخت این واکسن باشیم.

شهریاری افزود: البته ما در حوزه درمان نیز در حال استفاده از داروهای جدید هستیم و امیدواریم که بتوانیم به یک درمان قطعی برسیم اما در شرایط کنونی، بهترین دارو، پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت که البته دارو برای آن دسته از مبتلایان هست که علائم شدید دارند و حدود 80  درصد از مبتلایان بدون آنکه علائمی داشته باشند، بر ویروس غلبه می کنند اما همین افراد نیز ناقل هستند و می توانند بدون آنکه علائمی داشته باشند، ناقل ویروس به افراد پرخطر باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشالله توکل به خدا و مدد امام علی ع انشالله واکسن اش کشف بشه صلوات
احمد
Iran, Islamic Republic of
کجای این خبر جدید بود؟ فقط میخواسته بگه مجلس مطلع است!!
شاهین
Iran, Islamic Republic of
به نام خداوند بخشنده مهربان.
خداوندا به حق حضرت محمد و آل محمد به ما رحم کن و حق زنده بودن رو از ما نگیر. آمین صلوات . دوستان رعایت کنید توصیه ها رو جدی بگیرید
محمد‌عمر
Iran, Islamic Republic of
بهترین‌راه‌برای‌از‌بین‌بردن‌این‌ویروس‌‌اول‌عبادت‌کردن‌و‌بعد‌
رعایت‌‌بهداشت‌است‌الله‌جل‌جلاله‌خود‌این‌ویروس‌را‌برای‌‌‌‌امتحان‌
ما‌فرستاده‌است‌.