شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

مرامی که خرمشهرها را فتح کرد و می‌کند

بهزاد زارع
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 729152
موضوع دعوا بر سر مدیریت و ریاست مجلس یکی از آن گردنه های کمین دشمن بود که در پی نقار و شکاف هستند و به لطف خدا عناصر انقلابی مراقب این کمینگاه بودند.
جهان نيوز - بهزاد زارع*: چندی پیش در یادداشتی «به بهانه چهلم فراق حاج میرزا» دل خود و رفقا را به  احیای روحیه انقلابی متذکر شدم چرا که حقیقتا انقلابی گری تنها راه نجات، پیشرفت کشور و نظام بوده و هست. امروز بیش از هر وقتی نیازمند این مرام هستیم. خدا رحمت کند سردار همدانی می گفت: در یکی از عملیاتها در منطقه غرب از بالای ارتفاعات گردانها را با بیسیم هدایت می کردم، دیدم گردان حضرت علی اکبر علیه السلام به فرماندهی شهید حاج رضا شکری پور در داخل یکی از شیارها متوقف شده، کنجکاو شدم و از بالا با دوربین دقت کردم دیدم انگار بچه ها دارند با هم دعوا می کنند فورا با شهید شکری پور تماس گرفتم و گفتم چه خبر شده؟ دعوا شده است؟ شهید شکری پور پشت بیسیم گفت: بله، متاسفانه خوردیم به میدان مین و باید برای باز کردن معبر 2 - 3  نفر بزنند به میدان مین و حالا سر تعیین اون 2- 3  نفر که چه کسانی باشند دعواست!

سردار همدانی در ادامه گفتند این مرام بود که خرمشهر را فتح کرد!

این ایام، در روزهای پس از افتتاح مجلس یازدهم هستیم که در اوج بی سابقه ترین فشارها و تحریم های دشمن شکل گرفت و امید به نیروهای انقلاب در مردم جوانه زد. اقدامات امیدبخش آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی این امید را در مردم تقویت کرد و مجددا در دوم اسفند امید به احیای روحیه انقلابی در مردم زنده شد.

اما بدخواهان جنی و انسی ملت ایران حتما در تلاش هستند تا این امید را به یاس مبدل کنند. موضوع دعوا بر سر مدیریت و ریاست مجلس یکی از آن گردنه های کمین دشمن بود که در پی نقار و شکاف هستند و به لطف خدا عناصر انقلابی مراقب این کمینگاه بودند. در این میان رفتار بسیجی و ارزشمند جناب آقای دکتر زاکانی در انصراف از کاندیداتوری ریاست مجلس، خیلی درخور تقدیر است. پس از انتخابات مجلس با جمعی از دوستان خدمت این بزرگوار بودیم و از همین موضوع شکل گیری دعوای خودیها و سوءاستفاده دشمن از آن اظهار نگرانی کردیم. ایشان با نقل خاطره ای دل های ما را آرام کردند و گفتند: در منطقه ای مشغول شناسایی برای انجام یک عملیات بودیم، شبها ماشینی ما را به خط مقدم می برد و صبح ها برای استراحت ما را به عقب انتقال می داد، من هم مسئول این تیم 6- 7 نفره شناسایی بودم. هر روز در راه بازگشت وقتی به طرف خط خودی می آمدیم خسته بودیم و هر کسی دوست داشت زودتر به استراحتگاه برسد، از آنجا که زمستان بود و هوا خیلی سرد بود 2- 3 نفر از رفقا هنگام بازگشت بسمت ماشین می دویدند که جلوی تویوتا وانت سوار شوند و بقیه هم که دیرتر می رسیدیم عقب وانت سوار می شدیم، یک روز من دویدم و زوتر از همه به وانت رسیدم اما عقب نشستم آن 2-3 بزرگوار که رسیدند، با تعجب پرسیدند فلانی چرا جلو ننشستید؟ گفتم: من هر روز می توانستم زوتر به ماشین برسم ولی بگذارید اونایی که نیاز دارند و سردشان است جلو بنشینند، حیف نیست آدم فرصت مجاهدت بزرگ و پرزحمتی مثل گشت و شناسایی در این منطقه را با اینکار ضایع کند؟! امروز هم معتقدم حیف است این اهتمام و امید مردم که دوم اسفند دوباره دنیا را متحیر کرده معطل دعوای صد من یه غاز ریاست مجلس کنیم؟ آنچه مهم است پیشبرد اهداف انقلاب و مردم است و منیت ها نباید ما را مشغول خود کند!

این حقیر معتقدم اقدام آقای دکتر زاکانی قدمی در جهت همین مرام انقلابی گری بود و ان شاءالله در آینده بیشتر شاهد چنین رفتارهایی باشیم!

*دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.......
فرحناز
Iran, Islamic Republic of
مرسى بهزاد جون ، ورى ورى نايس بود ! .م..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احساس میشودکه زاکانی بهتربریاست مجلس میادتاقالیباف.